וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת מכבי פ"ת לשחקנים: "אם נרד ליגה - כולם ממשיכים"

18.5.2008 / 10:54

הדברים כוונו כנראה לישראלים שמבוקשים בקבוצות אחרות. שירזי ובנין לשחקנים: "מהיום, הראש שלכם כל היום חושב הפועל". קאקו מחכה לטיסה

הנהלת מכבי פתח תקוה הבהירה בימים האחרונים לשחקני הקבוצה כי במידה והקבוצה תרד ליגה, כל השחקנים ימשיכו בעונה הבאה במטרה להחזיר אותה לליגת העל. את הדברים אמר להם היו"ר, משה זוארץ. שחקן בקבוצה אמר על כך: "הדברים כוונו כנראה לישראלים שמבוקשים בקבוצות אחרות".

אתמול (שבת), לאחר ההפסד למכבי תל אביב (2:1), השחקנים נראו מבוהלים ודיברו בחדר ההלבשה על האפשרות שהקבוצה תרד ליגה. "חייבים לנצח את הפועל תל אביב. אם לא ננצח, נרד ליגה", אמרו. בהנהלה לא יצאו מגדרם בעקבות ההפסד למכבי תל אביב. זוארץ נכנס לחדר ההלבשה וניסה לעודד את השחקנים.

המאמן ניצן שירזי ועוזרו טל בנין כינסו את השחקנים. בנין אמר להם: "חבר'ה, מהיום הראש שלכם כל היום חושב על המחזור הבא, איך לנצח את הפועל. זה משחק קריטי. היום המזל לא היה איתנו. תמשיכו ככה". שירזי הוסיף: "אם נמשיך ככה, ננצח במשחק הבא. שיחקנו טוב".

הקשר בלסינג קאקו לא נכלל אתמול בסגל מסיבות מקצועיות. ההערכה שקאקו, שהתבקש לעבור ניתוח מיידי (קרע במיניסקוס) בתום העונה, לא ישחק כנראה העונה, אבל ישוחרר רק לאחר המחזור האחרון. קאקו מחכה לאישור של הנהלת פתח תקוה לעזוב את הארץ ולעבור ניתוח. "הזרים פגעו בנו אבל זה לא הזמן להתאכזב", אמרו בקבוצה. "אם הישראלים יתנו הכל, נישאר בליגה בזכותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully