וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאוסורה: ניצחון דרמטי לבוקה ג'וניורס

יניב בינו

18.5.2008 / 0:31

המחליף ריקרדו נואר כבש בדקה ה-95, ב-1:2 על ראסינג קלאב. אסטודיאנטס פתחה פער של 3 נקודות, אחרי ניצחון בדרבי של לה פלאטה

זה למה אנחנו כל כך אוהבים כדורגל. דקה 95, חמש דקות עמוק בתוספת הזמן. הגבהה של ייאוש לתוך הרחבה, נגיחה לא טובה, הכדור טס הצידה, ומשם, משום מקום מגיע המחליף ריקרדו נואר וקובר שער ניצחון לזכותה של בוקה ג'וניורס, שגוברת 1:2 על ראסינג קלאב. אוהדי בוקה, הידועים במסירותם הרבה לקבוצה, כבר החלו לנטוש את האצטדיון וללכת הביתה עוד לפני הדקה ה-90, מחזה שלא נראה שנים רבות בבונבונרה. אבל לקבוצה של קרלוס איסצ'יה יש כנראה הרבה מזל והיא הצליחה לעשות את זה בסופו של דבר במחזור ה-15 של ליגת הקלאוסורה המרתקת.

עוד לפני שער הניצחון הכה דרמטי של נואר, הקבוצה מאוונז'דה עלתה ליתרון בדקה ה-14 משער של ריינלאדו נאביה. בוקה השוותה משער בדקה ה-73 של גבריאל פאלטה. אחרי זה הגיע המהפך עם שער הניצחון הדרמטי, שהעלה את מניין הנקודות של הקבוצה ל-29 נקודות. בוקה מרוחקת נקודה מריבר פלייט, שתשחק בקרב אדומות קשה נגד אינדפנדיינטה.

אסטודיאנטס פתחה פער של שלוש נקודות בצמרת, על ריבר, לפני משחקה של זו. הקבוצה של נסטור סנסיני גברה 1:2 בדרבי הגדול של לה פלאטה על חימנסיה. אזקייל מאגיולו העלה ליתרון בדקה ה-22 את אסטודיאנטס, אבל פרדריקו דומינגז קבע שוויון בדקה ה-65, כשבתווך מרכוס אנגלרי (45) ורודריגו בראנה (67) מאסטודיאנטס מורחקים. אזקייל מאגיולו כבש את שער הניצחון בדקה ה-70 וכשנותרו ארבעה מחזורים לסיום הקבוצה של סנסיני במצב מצוין לזכות בתואר. חואן אנחל ניירה מחימנסיה גם ראה אדום בדקה ה-79.

ארחנטינוס ג'וניורס גברה 0:2 על ולז סרספילד. סרחיו אסקודרו (58) ודניאל פריירה (86) כבשו. ולז ניצחה במורחקים עם לא פחות משלושה: מריאנו אוגלסיץ' (68), מקסימיליאנו בוסטוס (89) והוגו תוקאלי (90). באנפילד רמסה את סן מרטין 1:5. דאריו קביטאניץ' עם שלושער (10, 53 ו-64), חוזה ריקרדו דבקה (18) וג'רונימו באראלס (49) הוסיפו. לואיס תונלוטו רק צימק את הגלולה המאוד מרה (89 פנדל), פליקס דסימה (33) מסן מרטין הורחק. במשחק נוסף, קולון וניואלס אולד בויס נפרדו בתיקו 1:1. מרסלו גוקס כבש לקולון (52), סנטיאגו סלקדו השווה (54). איגנאסיו פידלף מניואלס הורחק ארבע דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully