וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין מתכוננת לעונה הבאה

יצחק סולומון

17.5.2008 / 22:47

לפי דיווחים, החתימה הקבוצה שני זרים חדשים לעונה הבאה, בהמלצת המאמן המיועד, אייל לחמן. אלישע לוי: "יש לנו סיכוי טוב למקום השלישי"

לאחר הניצחון הערב (שבת) על מכבי הרצליה, בבני סכנין מתפנים להתעסק בעונה הבאה. למרות שיושב ראש הקבוצה, מאזן גנאים, מסרב לאשר רשמית, הרי שגורמים שונים בסכנין מאשרים: "אייל לחמן יאמן את הקבוצה בעונה הבאה". זו הסיבה שהחלוץ הגנאי, ברנארד דונג בורטי, חתם בקבוצה ללא מבחנים. לחמן אמור לסיים את התחייבויותיו בגאנה ולהגיע לפתיחת ההכנות לעונה הבאה עם בני סכנין בקרוב. בורטי, המשחק בקבוצה אותה מדריך לחמן בגאנה, הארטס אוף הוק, היה אחד הכוכבים הגדולים של נבחרת גאנה באליפות העולם לנוער בגויאנה ב- 1989. בעונת 2002/03 הוא הוכתר למלך השערים בליגה הגנאית, ובעקבות כך עבר לפ.צ. באזל השוויצרית.

עוד גנאי שאמור לנחות בימים הקרובים הוא קווקו אסיין, שמשחק בקבוצת אוסנברוק מהליגה השנייה בגרמניה. אף הוא מגיע בידיעתו ובהמלצתו של לחמן. הקשר בן ה- 24, השתייך לנבחרת הצעירה של ארצו. לפני שנתיים נבחר לשחקן העונה בגאנה, כאשר שיחק בקבוצת מאמובי מידג'יילנד. ברנארד בורטי, קווקו אסיין, יא יא פטי ובוגדאן אפוסטו אמורים להיות ארבעת הזרים של הקבוצה בעונה הבאה, בתקווה שהעניינים עם מכבי חיפה יסתדרו, והפולני לוקאש סורמה, לו חוזה לעונה הבאה בחיפה, יהיה הזר החמישי של סכנין.

בקבוצה חגגו הערב את העלייה למקום השלישי, לאחר שהפגינו המון אופי במשחק החוץ בהרצליה. "עכשיו הכול בידיים שלנו", אמרו בסכנין. המאמן אלישע לוי: "היה חשוב לנו לחזור לנצח. שיחקנו נכון וטוב, עשינו שני שערים יפים, עכשיו יש לנו סיכוי טוב למקום השלישי. כרגע יש לנו יתרון של שתי נקודות על קריית שמונה, אפשר לעשות את זה, ונעשה כל מאמץ כדי להשיג את הכרטיס לאירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully