וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקולי דרש הבהרות בנוגע לעונה הבאה

18.5.2008 / 11:02

הקשר ביקש לברר עם הבעלים, יעקב שחר האם הוא ממשיך בקבוצה וקיבל תשובה חיובית. המו"מ עם קשר סכנין, ג'ון קולמה, פוצץ

קשר מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי, שוחח בסוף השבוע עם נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, ודרש ממנו הבהרות בנוגע לעונה הבאה. בוקולי, שבמהלך השמועה פורסמו בכלי התקשורת ידיעות לפיהן הוא עשוי לעזוב את הקבוצה, שמע משחר כי הוא ממשיך בעונה הבאה. גם הידיעות על הניסיון להצעיר את הקבוצה תרמו לתחושה של השחקן. בחיפה מעוניינים להציע לקשר להאריך את החוזה. בוקולי אמר: "שוחחתי עם יענקל'ה לגבי העונה הבאה ואני ממשיך, אבל אף אחד לא סגר איתי לגבי הארכת החוזה". בחיפה משערים שייתכן שבוקולי יחתום עד תום העונה על חוזה לשנתיים או שלוש, שיבטיח את עתידו במועדון.

המשחק הערב מול הפועל תל אביב יהיה משחקו האחרון בקבוצה של דייגו קרוסה, שביקש לעזוב אחרי המשחק מול הפועל תל אביב וקיבל אישור מהמאמן רוני לוי. גם רנאטו יסיים כנראה את העונה כשיטוס, כנראה ביום שלישי, לחתונת אחותו בברזיל. ניר דוידוביץ', ששיחק במשחק הידידות מול עירוני חדרה, יטוס אחרי המשחק לעבור ניתוח בברכו.

הבוקר נערכה פגישה בין שחר ויו"ר סכנין מאזן גנאים בנוגע לג'ון קולמה, שכזכור כבר סיכם ל-3 עונות בחיפה, ומחכה כעת לסיכום בין שני המועדונים. שחר וגנאים לא הצליחו להגיע לעמק השווה בכל הנוגע למחיר כרטיסו של השחקן. בסכנין דורשים כחצי מיליון דולר, סכום שבחיפה לא מוכנים לשלם. בסכנין אמרו הבוקר כי לא נראה שהפערים ניתנים לגישור, אך בחיפה עדיין מאמינים שהשחקן ישחק בירוק. בלי קשר, בקבוצה הדגישו כי עדיין לא התקבלה פניה מבית"ר בנוגע ליניב קטן, ואם זו תגיע היא תישקל בהתייעצות עם המאמן הבא, אלישע לוי.

לוי עדיין לא הגיש רשימת שמות, אבל הוא ייבחן את האופציה לצירופו של בלמה הקולומביאני של אינטר, נלסון ריבאס, שהוצע למועדון באמצעות סוכן השחקנים פיני זהבי. הבלם בן ה-25 שיחק בעבר גם בריבר פלייט הארגנטינאית ושמו מוכר גם לרנה לימה, ששיחק העונה בחיפה, ולדייגו קרוסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully