וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו תור בליצ'יק לדבר

17.5.2008 / 12:05

מאמן הפטריוטס תקף את מאט וולש בראיון: "אין לו מושג בפוטבול, הוא בסך הכל היה הצלם השלישי שלנו". הריסון הגיע לאימוני הקולטס

אחרי שהתברר, לפחות נכון לעכשיו, כי ההוכחות הסנסציוניות של מאט וולש היו בגדר עורבא פרח, תקף ביל בליצ'יק, מאמן ניו אינגלנד פטריוטס, את איש הוידאו שעבד בפטריוטס, וטען כי הוא מחזיק בקלטות שיפלילו אותו.

"עשיתי טעות", אמר בליצ'יק בראיון ל-CBS, "לא הייתי צריך להקליט את הסימנים, אבל גם לא ניסיתי להסתיר מאף אחד את העובדה שהם צולמו". מכאן עבר בליצ'יק למתקפה חזיתית על וולש, שאמר בראיון לבריאנט גאמבל ב-HBO כי המאמן ידע שפעולותיו אסורות: "מסתכלים על הטייפ ורואים שהוא צילם", אמר בליצ'יק, "עכשיו תגידו לי אתם כמה דיסקרטי זה יכול להיות. אני שומע את וולש מדבר על קריאות מהלכים ועל אסטרטגיות, וזה מביך ואבסורדי. אין לו מושג בפוטבול והוא בסך הכל היה איש הוידאו השלישי שלנו".

בינתיים החליט הסנאטור ארלן ספקטר להמשיך בסיפור, ותובע ועדת חקירה עצמאית מהקונגרס. אלא שספקטר עלול להיתקל בקשיים, משום שהקונגרס לא שש לטפל בעניין מסיבות פוליטיות ומנהלתיות.

מרווין הריסון הגיע למחנה האימונים של אינדיאנפוליס קולטס, אבל לא התאמן עם הקבוצה. פייטון מאנינג סירב להתייחס לפרשת הירי שבה היה מעורב הריסון: "עד שלא אשמע משהו ממישהו שהיה שם, אין לי הרבה מה להגיד בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully