וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוצרים ב-AL

17.5.2008 / 11:21

טמפה ביי ניצחה גם בסט. לואיס, 1:3 בפתיחת משחקי האינטרליג. נדחתה פתיחת הסאבוויי סירייס, שלושה הומרים לוורת' מפילדלפיה

סדרה מסקרנת בין ניו יורק יאנקיז לניו יורק מטס הייתה אמורה לצאת לדרך בפתיחת משחקי האינטרליג, אבל המפגש נדחה בשל מזג אוויר סוער. גם המשחק בין בוסטון למילווקי לא התקיים מאותן סיבות.

סט. לואיס - טמפה ביי 3:1

שמונה ניצחונות בתשעה משחקים. זה המאזן של הרייז המוכשרים, שהגיעו למאזן חיובי של שמונה משחקים לראשונה בהיסטוריה של המועדון. אנדי זוננשטיין הגיש שמונה אינינגים קטלניים, טרוי פרסיבל שמר ואקינורי איוואמורה הלוהט הוסיף שלוש חבטות, כשהוא על 9 חבטות ב-21 מעמדי הצלחת האחרונים. בריידן לופר עם ההפסד, הומר לכריס דאנקן מהקרדינלס.


שיקגו קאבס - פיטסבורג 4:7

אלפונסו סוריאנו ממשיך ללהוט, וזה סימן מצוין לקאביז, שמנהלים מאבק לא קל ב-NL מרכז. סוריאנו חבט לשני הומרים והשחיל ארבעה ריביז, כשהקרבן הוא טום גורזלאני, עם שבע ריצות חובה והפסד. גם ג'ובאני סוטו ומארק דה רוסה השתתפו בחגיגה, שון גלאגר זכה בניצחון וקרי ווד בשמירה. ג'ייסון ביי ודאג מינטקביץ' עם הומרים לפיטסבורג.


פילדלפיה - טורונטו 3:10

אם ישאלו את ג'ייסון וורת' מה היה משחק השיא שלו בקריירה, הוא לא יתקשה לענות על השאלה. וורת' חבט לשלושה הומרים שכללו לא פחות משמונה ריביז, והשווה את שיא הפיליז להכנסות רצים במשחק. ג'יימי מוייר זכה בניצחון עם 6.2 אינינגים טובים ודייויד פרסי (או "דוד הפרסי") נכנע אחרי שלושה אינינגים, בהם הרשה שמונה ריצות.


בולטימור - וושינגטון 3:5

פתיחה טובה לאוריולס בדרבי של הבלטוויי, כשגארט אולסון מגיש חמישה אינינגים כדי לזכות בניצחון, וג'ורג' שריל שומר בפעם ה-16 העונה. שון היל עם ההפסד, והאוריולס כבר על מאזן נאה של 19:22.


סינסינטי - קליבלנד 3:4

ובדרבי של אוהיו השביתו הרדס את האינדיאנס הבוערים, כשאדם דאן זוכה להולכה על בסיסים מלאים (מי מוליך, לעזאזל, את אדם דאן? כמה כישרון צריך בשביל זה) באינינג השמיני ומסייע, גם בזכות הומר שאותו ירה בשני, לאדומים לזכות בניצחון רביעי ברציפות. שישה ושבעה לג'וני קואטו, אבל בניצחון זכה דייויד וות'רס ובשמירה פרנסיסקו קורדרו. הומר לברנדון פיליפס מסינסינטי, כשהאינדיאנס רושמים את שלוש ריצותיהם בהומרים של ג'וני פראלטה, טראוויס הפנר וקייסי בלייק. הפסד לג'נסן לואיס.


פלורידה - קנזס סיטי 7:6

המארלינס ממשיכים לאבד גובה , כשהרויאלס כבר רחוקים רק משחק אחד ממאזן חצוי. ג'ואקים סוריה, הקלוזר של קנזס סיטי, רשם שתי ריצות חובה ראשונות העונה, אבל הצליח לשמור ולסייע לרויאלס לזכות בניצחון החמישי ברציפות. ברט טומקו זכה בניצחון ואנדרו מילר בהפסד, הומרים למיגל אוליבו בקנזס סיטי ולג'רמי הרמידה ודני אוגלה התותח בפלורידה.

שמונה ריצות לא עזרו ליוסטון

טקסס - יוסטון 8:16

הקרב הכל טקסאני הפך לשוט אאוט בסגנון המערב הפרוע, כשג'וש המילטון חובט לשני הומרים וחמישה ריביז, וגם מייקל יאנג, דייויד מרפי, כריס שלטון וג'רוד סלטלמאקיה משתתפים בחגיגה. ג'יימי רייט ניצח, ווסלי רייט נוצח. שתי חבטות בלי תפוקה ממשית בצידן ללאנס ברקמן ביוסטון.


לוס אנג'לס איינג'לס - לוס אנג'לס דודג'רס 2:4

אחרי פתיחה אחת גרועה חזר ג'ו סונדרס לעצמו, ועם 7.1 אינינגים טובים עלה למאזן 1:7. פרנסיסקו רודריגז רשם שמירה מספר 17 העונה (מה הנומרולוגים אומרים על המספרים 1 ו-7 במקרה של האיינג'לס? די דומיננטי הקטע הזה שם). אנדרה אית'ייר עם הומר לדודג'רס, הירוקי קורודה עם ההפסד.


קולורדו - מינסוטה 4:2

הרוקיז, שהגיעו לוורלד סירייס בעונה שעברה, לא ממש נראים כמו קבוצה שתשתחל שוב לפלייאוף העונה. ניק בלקבורן סילק חמישה חובטים בשבעה אינינגים, ג'ו ניית'ן שמר בהצלחה והטווינס שיקעו את קולורדו למאזן עלוב של 27:15. שבעה וחמישה לאובלדו חימנז בהפסד.


סן פרנסיסקו - שיקגו וייט סוקס 2:0

הרוקי אלכסי רמירז עלה במקום חואן אוריבה הפצוע, ובאינינג השביעי ירה להומר בן שתי ריצות על ג'ונתן סאנצ'ז, חבטה שעשתה את ההבדל במשחק. שישה ושלושה לגאווין פלויד, עם ניצחון מספר 4 העונה, ושמירה לבובי "העלייה במחירי הסטייקים לא מוצאת חן בעיניי" ג'נקס. 6.2 ושישה טיגונים לסאנצ'ז בהפסד.


סיאטל - סן דייגו 6:4

כריס יאנג הגיש שישה ואוורר ארבעה, ולמרות שספג ארבע ריצות חובה זכה בניצחון, מחזה די נדיר במחוזותיהם של הפאדרס בימינו. טדאהיטו איגוצ'י עם הומר וטרבור הופמן סיפק את השמירה. הפסד למיגל באטיסטה, קנג'י ג'וג'ימה עם הומר למארינרס.


אטלנטה - אוקלנד 2:3

הברייבס חזרו למאזן חיובי, כשמני אקוסטה רושם באינינג השמיני את הניצחון, לאחר דאבל שובר שוויון של מארק קוטסאי. הפסד לאלן אמברי.


אריזונה - דטרויט 3:4

אין כבר מה להגיד על הטייגרס, שצנחו למאזן של 26:16, בעוד הדיאמונדבקס מגדילים את שלהם ל-15:27. דני הארן הגיש שבעה אינינגים, יצא בפיגור 3:1 ולמזלו ראה את חבריו שמים שלוש ריצות בתחתית השביעי על הלוח, כדי להעניק לו ניצחון. הומר לאריק בירנס, שמירה לטוני פניה והפסד לזאק מיינר, שקלקל הופעה של שישה וחמישה לג'רמי בונדרמן. מיגל קבררה עם הומר לטייגרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully