וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הפועל תל אביב: "אין זמן להיכנס לבאסה"

קרן שמש

16.5.2008 / 16:21

האדומים ממשיכים את ההכנות לקראת המשחק ביום ראשון מול מכבי חיפה בבלומפילד. טופוזאקוב ובאדיר כשירים, עומרי קנדה חש ברע אך ישחק

הפועל תל אביב המשיכה היום (שישי) את הכנותיה לקראת המפגש מול מכבי חיפה ביום ראשון. קפטן הקבוצה, וואליד באדיר, שלא התאמן אמש עקב כאבים בקרסול, חזר היום לאימון מלא. גם הבלם הבולגרי אלין טופוזאקוב שערך אמש אימון חלקי חזר לאימונים. לעומת זאת, עומרי קנדה נטש את האימון בתחילתו. המגן סובל מכאבי בטן אך הוא צפוי לחזור לאימונים מחר ולהיות כשיר למשחק הקרוב.

נראה כי האווירה במתחם חודרוב משתפרת, שלושה ימים לאחר ההפסד בגמר גביע המדינה לבית"ר ירושלים, שחקני הקבוצה נראו מחויכים. "יש לנו משחקים חשובים לחשוב עליהם, אין זמן להיכנס לבאסה, אנחנו צריכים לנצח את המשחק הקרוב", אמר אחד השחקנים.

אוהדי הקבוצה המשיכו היום לתמוך ולעודד את שחקני הקבוצה, גם מאמן האדומים אלי גוטמן, זוכה לתמיכה מצד האוהדים שהיום ביקשו ממנו להמשיך להיות חלק מהפועל תך אביב גם בעונה הבאה. גוטמן צפוי לענות בחיוב להצעת ולהישאר כמאמן הקבוצה, אך לפני שיסכים עליו לקבל פרטים נוספים על תקציב הקבוצה לשנה הבאה. האדומים מחכים ליום שלאחר המשחק מול מכבי חיפה בכדי להמשיך ולקדם את ההכנות לקראת השנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully