וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - נתניה: לסגור את הסיפור

אריק רחמיאן ואסף שקד

16.5.2008 / 16:00

עטר רוצה להבטיח את המקום השני בליגה, ובית"ר רוצה לנצח סוף סוף בליגה, ולזכות רשמית בדאבל. תמוז צפוי לפתוח, רומולו רוצה לברזיל

מכבי נתניה תקיים היום את האימון המסכם שלה לקראת המפגש מול בית"ר ירושלים מחר (שבת) בטדי. הבלם אבי סטרול יטול חלק במשחק מחר למרות שטרם החלים מפציעתו וייתכן שהוא יעלה למגרש אחרי שיקבל זריקה. סטרול יחליף את לואיס מרין, שספג כרטיס אדום בשבת האחרונה. אתמול קיים ראובן עטר אסיפה טקטית שבמהלכה הוקרנו קטעי וידאו ממשחק הניצחון בשבת האחרונה. עטר אמר לשחקנים: "אנחנו חייבים להמשיך במומנטום שלנו כדי להבטיח את המקום השני, ומה שנרוויח מעבר לזה יהיה בונוס עבורנו".

משטרת ירושלים שיחררה רק אתמול בערב כמות כרטיסים לטובת אוהדי מכבי נתניה והודיעה שלא תתיר את פתיחת הקופות ומכירת כרטיסים בטדי, מה שאומר מבחינת אוהדי מכבי נתניה שלא ניתנה להם הזדמנות לרכוש כרטיסים במכירה מוקדמת יאלצו להגיע היום לאצטדיון ולרכוש כרטיסים הנהלת מכבי נתניה פתחה קופה מיוחדת שתהייה פתוחה למכירת הכרטיסים עד 16:00, ונשקלת אפשרות לפתוח את הקופות גם מחר. בנתניה כועסים על משטרת ירושלים.

הקשר האחורי הצרפתי, כריסטיאן באסילה, שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב ובעבר נבחן בבית"ר ירושלים, עשוי להגיע לקבוצה. באסילה שיחק העונה במדי אנרגי קוטבוס, במדיה רשם 23 הופעות ו-3 שערים. כזכור, חלוץ הקבוצה, פרנסיס קיויו, הגיע לנתניה מקוטבוס.

מכבי נתניה תקיים ביום ראשון מסיבת קוקטייל שבה ייטלו חלק הספונסרים של הקבוצה מהעונה החולפת והספונסרים שמביעים עניין להצטרף למועדון בעונה הבאה. כזכור המנג'ר לותר מתיאוס, שיגיע ביום ראשון לביקור בזק של יומיים בארץ, יטול חלק בארוע. הנהלת הקבוצה, בהתייעצות עם הבעלים דניאל יאמר, החליטה שלא להזמין את המאמן ראובן עטר והשחקנים למרות העונה הנפלאה וההצלחה הגדולה שלהם. לעומת זאת, הקפטן לירן שטראובר הוזמן לאירוע.

עטר עצמו סירב להתייחס לנושא ואילו בקבוצה תירצו את אי זימונו של בעובדה שמדובר באירוע לכבוד העונה הבאה. דווקא יאמר, שאינו מרבה לשוחח עם עטר לאחרונה, צידד בהזמנתם של המאמן והשחקנים, אולם בסופו של דבר אחרי התייעצות עם אנשי ההנהלה הוחלט שלא לזמנם.

במכבי נתניה מסרבים לפרסם את מועד הגעתו של לותר מתיאוס לארץ וגורם בקבוצה אומר: "מתיאוס יגיע לארץ והתקשורת תוכל לפגוש אותו ביום ראשון בערב כשיגיע למסיבת הקוקטייל. אין לנו שום כוונה לקיים פסטיבל תיקשורתי סביב הגעתו בשדה התופעה". גם במהלך הארוע לא תתקיים מסיבת עיתונאים עם המנ'גר המיועד ולאנשי התקשרות לא תותר כניסה למקום.

בצהרי יום שישי קיים עטר אספה טקטית נוספת לקראת המשחק מול בית"ר, שבמהלכה צפו השחקנים בקטעים ערוכים ממשחקה של האלופה. עטר דרש מהשחקנים להיערך למשחק קשה כשהמטרה של היריבה לצאת ולחגוג את האליפות בסוף המשחק .

נציג מהצוות המצועי של מאיורקה הספרדית הודיעה ביום חמישי לסוכנו של החלוץ אוקוצ'ה על הגעתו למשחק בשבת מול בית"ר, במטרה לעקוב אחר החלוץ שביקש ביום שישי מראשי המועדון לשריין כרטיס עבור באורח מספרד, שינחת מבשבת בבוקר בארץ. בנוסף למאיורקה, שלוש קבוצות נוספות מצרפת - בורדו, ניס ומונאקו - מגלות עניין בשחקן על פי סוכן השחקן, דדה חדד, מונאקו היא הקבוצה שמגלה את ההתעניינות הרצינית ביותר.

ההרכב המשוער: לירן שטראובר, קלמי סבן, גולן חרמון, אבי סטרול , דדי בן דיין, אלמוג כהן, טל מעבי, דלה ימפולסקי, תיירי טאזמטה,אוקוצ'ה.

תמוז צפוי לפתוח בחוד

ביום שישי קיימה בית"ר ירושלים את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול מכבי נתניה. לרשותו של יצחק שום יעמוד סגל מלא מלבד בן שושן שסובל מכאבים בברך. בעקבות היעדרותו של השחקן, נראה כי מי שיפתח לצידו של רומולו בחוד יהיה לא אחר מאשר טוטו תמוז, שיובש על הספסל בחודשים האחרונים, אך לאור היכולת המעולה שהציג בגמר הגביע יתכן ויקבל הזדמנות להיות בין ה-11 של שום.

"אנו לפני משחק מאוד חשוב ורוצים לסיים את הסיפור של אליפות,, אמר הקשר מיכאל זנדברג לאתר הרשמי של הקבוצה, "אנחנו באים עם אנרגיות טובות ואני בטוח שזה יעזור לנו להתגבר על העייפות והמאמץ הגדול שהשקענו ביום שלישי".


בבית"ר יש גם מי שכבר חושב על העונה הבאה. חלוץ האלופה, רומולו, שהושאל אליה מקרוזיירו הברזילאית, אמר לתקשורת בברזיל כי הוא שוקל בחיוב חזרה למולדתו. "אני מאושר על העונה שאני עובר, זכינו בגביע ואנו יכולים להבטיח את האליפות בשבת", אמר החלוץ, "ההשאלה שלי מסתיימת ואני מלא רצון להחזור לקרוזיירו, ולעזור לה בליגה הברזילאית".

הקופות באצטדיון טדי ייפתחו מחר לקהל משעה 10:00 בבוקר עד 16:00 למכירת כרטיסים, גם לטובת מנויים של היציע המזרחי. מ-16:30 ועד 20:30 תהיה חלוקה בלבד של כרטיסים שהוזמנו מראש.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יואב זיו, אריק בנאדו, שמעון גרשון, כריסטיאן אלברז, עידן טל, גל אלברמן, דרק בואטנג, אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג (טוטו תמוז), רומולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully