וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה - סכנין: בצל העונה הבאה

הקבוצה מהשרון בסכנת ירידה מוחשית ותנסה להשיג 3 נקודות שיקרבו אותה לעונה נוספת בליגת העל. בורטיי הגנאי סיכם בקבוצה מהמגזר

השערים נסגרים אט אט על עונת 2007/08, ובתחתית הכל פתוח. מכבי הרצליה, זו שסומנה מתחילת העונה כאחת היורדות לליגה הלאומית, מקרינה אופטימיות למרות מיקומה מתחת לקו האדום, ובשבת (19:30) היא תארח בביתה את בני סכנין לקרב שיוכל להכריע את הכף עבורה בתום העונה. האורחים מהצפון מגיעים לבונבוניירה אחרי שני הפסדים רצופים, נתון שנוסך אופטימיות בלב המקומיים, למרות המשברים שחוו בתקופה האחרונה.

הרצליה משדרת כי היא תלויה רק בעצמה, ולוח המשחקים של יריבותיה לתחתית, בצירוף המשחק החסר שלה נגד בית"ר ירושלים, מסבירים את התחושה המשוחררת במועדון. הקשר איבן ווקמנוביץ', נפצע ביום חמישי באימון בכף רגלו, והוא ככל הנראה ייעדר מסגל המשחק. מי שיחליפו במרכז השדה יהיה מהרן ראדי. ההתלבטות הגדולה של פרדי דוד היתה בנוגע לזהות השוער. אמיר אדרי הוכיח את עצמו בתקופה בה איתמר ניצן סבל משבר בידו, ועתה כשהאחרון החלים, דוד ככל הנראה יפתח עמו בשער, חרף התקופה הארוכה בה נעדר.

הרכב משוער: איתמר ניצן (אמיר אדרי), אסי משיח, חיים מלכה, מיטייה מורץ, כפיר אדרי, מהרן ראדי, איתן עזריה, עומר בוקסנבוים, אבי ריקן, צ'טם נטויה, דייהו ג'ייאובה.

בורטיי סיכם בסכנין

"זו ההזדמנות האחרונה שלנו לשמור על הסיכויים להגיע לאירופה, הפסד ואנחנו יכולים לשכוח מגביע אופ"א. עשינו עונה טובה, בואו לא נקלל אותה בסיום. בואו נסיים אותה עם טעם טוב בפה", זהו המסר שהעביר היום (שישי) מאמן בני סכנין, אלישע לוי, לשחקניו, לפני המשחק מחר, מול מכבי הרצליה מהתחתית.

לוי רוצה להביא את סכנין לאירופה, למרות שהוא לא יהיה זה שידריך את הקבוצה בעונה הבאה. סכנין מגיעה למשחק לראשונה העונה אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, ובקבוצה יבקשו להחזיר את השחקנים למסלול. "לא מתאים להרוס בסוף את מה שבנינו בכל העונה", אומרים בקבוצה.

מהרכב סכנין ימשיכו להיעדר הבלם המורחק, יא יא פטי, הקשר ג'ון קולמה, שסובל משבר בלסת וסיים את העונה, והמגן השמאלי המוצהב, בסאם גנאים. את מקומו של פטי ימלא הצעיר המוכשר, עלא אבו סאלח, במקום קולמה ישחק חאמד גנאים, ובמקום גנאים איסלאם כנעאן. מאור בוזגלו, שסבל במהלך השבוע מפציעה קלה בקרסול, החלים ויהיה כשיר.

הקפטן, מאיר כהן, שצפוי בקרוב להאריך את חוזהו לעונה נוספת, אמר לקראת המשחק: "אנחנו חייבים לחזור לעצמנו ולהוכיח שכל מה שעשינו העונה לא היה מקרי. הרצליה נלחמים בתחתית, יבואו למשחק עם המון מוטיבציה ומלחמה, אבל גם לנו יש משימה ולכן אנחנו חייבים לנצח".

הקשר הגנאי ברנארד דונג בורטיי, שנחת אתמול בארץ, ערך היום אימון בכורה במדי סכנין. גורמים בסכנין אישרו כי תנאיו הכספיים של השחקן סוכמו, והוא יחזק את הקבוצה בעונה הבאה. "אם לא יתגלה משהו לא צפוי בשבועיים הקרובים, הוא יהיה שחקן סכנין", אמרו גורמים בקבוצה. השחקן, המשחק על המשבצת של מאור בוזגלו, הגיע בהמלצת אייל לחמן, מה שמחזק את הסברה שלחמן יהיה זה שיאמן את הקבוצה בעונה הבאה.

הרכב משוער: מאיר כהן, עבד רבאח, ליאו קרופניק, עלא אבו סאלח, איסלאם כנעאן, לוקאש סורמה, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, בוגדאן אפוסטו, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully