וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר-חלוץ גנאי עשוי להצטרף לסכנין

יצחק סולומון

15.5.2008 / 22:26

לחמן המליץ, וברנארד, קשר-חלוץ מגאנה, נחת בארץ ויצטרף לאימונים. גורם בקבוצה: "הוא סגור לעונה הבאה". בסכנין מקווים שיבוריאן ישאר

קשר חלוץ בשם ברנארד מגאנה נחת היום אחר הצהריים ויצטרף מחר (שישי) לאימוני בני סכנין. השחקן הגיע בהמלצת אייל לחמן, שעובד בגאנה. על פי גורמים לא רשמיים: "החלוץ סגור לעונה הבאה". ברנארד הגיע היום, לקראת סיום האימון, הספיק להתרשם מעט מהמתקן, והתלונן על עייפות בגלל הטיסה המתישה. מחר הוא ישתתף באימון הבוקר של הקבוצה.

הגעתו של ברנארד, יחד עם הגעתו הצפויה בימים הקרובים של כדורגלן גנאי נוסף, מחזקים את האפשרות שאייל לחמן יחזור לעבוד בסכנין וידריך את הקבוצה בעונה הבאה. על פי גורם בסכנין, "לא סתם מביאים שחקן כשברור שאלישע לוי לא ממשיך בשנה הבאה". אותו גורם הוסיף ואמר כי אנשי סכנין קיבלו המלצות חמות מלחמן על ברנארד, וצפו בקלטות שלו.

הקשר ג'ון קולמה אמור לחזור לארצו ביום ראשון לחופשת מולדת, לאחר שסיים את העונה עקב פציעה בלסת. קולמה אמר לשחקנים בקבוצה כי הוא לחוץ מהעובדה שפרטי ההעברתו למכבי חיפה עדיין לא נסגרו. "איך אני יכול לצאת בראש שקט, כאשר אני לא יודע היכן אשחק", אמר לאחד השחקנים.

למרות שנקבו בסכום של 700 אלף יורו תמורת שחרורו של איליה יבוריאן, מקווים בסכנין שהחלוץ המצטיין יישחק בקבוצה בעונה הבאה, ומזכירים את העובדה שיש לו חוזה לשנתיים נוספות. על פי גורם בקבוצה: "הסכום שהפצצנו נועד להרתיע קבוצות מלהתקרב לאיליה".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully