וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח עמידר רמת גן עלתה לליגת העל בכדורגל

אייל בן יעקב

16.5.2008 / 17:15

הסגולים חזרו לליגת העל לאחר שנת היעדרות. פ”ת וחיפה ניצחו את רעננה וראשל”צ בהתאמה, ותאבקנה על כרטיס העלייה. צפו בב"ש מנצחת את לוד

ברני ארדוב

תקציר ניצחונה של הפוכל ב"ש על בני לוד באדיבות ערוץ 5+ לייב

הכח עמידר רמת גן עלתה לליגת העל לאחר שנה אחת בלבד בליגה הלאומית. הסגולים של דודו דאהן הרשימו אחר הצהרים (שישי) מול נצרת עילית החלשה (0:4), והבטיחו את העלייה מול הקהל הביתי והשמח בווינטר. "זו ההרגשה הכי נפלאה שהיתה לי בחיים, ואני מודה לכולם שבאו", אמר שחקן הכח עמידר רמת גן, אביב חדד, כשהוא על כתפי האוהדים. שוער הסגולים, רפי כהן: "ההרגשה כייפית. אני שמח שאחרי שירדתי בפעם הראשונה ליגה, הצלחתי תוך שנה לעלות, אני מאוד נהנתי השנה בהכח ונראה מה יהיה בעתיד. אני בטוח שעם חיזוקים קטנים, יהיה לקבוצה מה למכור בליגת העל". הבלם אסי דומב: "אנו חוגגים היום את יום העצמאות, זה כיף לחגוג עם הקהל. עובדים עונה שלמה לרגע הזה, ועשינו זאת. אני חושב שהשנה פיקפקו בנו, ולא הזכירו אותנו כמועמדים לעלות ליגה. עם מאמן שעשה עבודה מצוינת, הראנו לכולם כבר לפני כמה מחזורים שעלינו ליגה".

תומר אליהו: "עד היום לא חוויתי כזה רגע משמח בקריירה, למרות שכבר זכיתי בגביע עם סכנין. הצלחנו בגדול, למרות שלא נתנו לנו סיכוייים גדולים בתחילת השנה. יש פה בסיס טוב, ועם חיזוק טוב, נעשה את זה בליגת העל".

הפועל פתח תקווה והפועל חיפה העבירו את ההכרעה על זהות הקבוצה שבמקום השני, למחזור שינעל את הליגה. קבוצתו של אלי מחפוד גברה על הפועל רעננה בתוצאה 0:2. חיפה ניצחה את עירוני ראשון לציון בתוצאה 1:2. הכחולים ממלאבס אומנם יהנו משתי נקודות יתרון על החיפנים, אך הם יארחו בבית את הפועל רמת גן. לעומתם הפועל חיפה תתמודד בחוץ עם עירוני רמת השרון, במשחק שעל הנייר נחשב קל יותר.

הפועל באר שבע עדיין בתמונת העלייה לאחר ניצחון 0:2 על בני לוד, אך היא צריכה נס במחזור האחרון. במשחקים נוספים במחזור ה-32, הפועל רמת גן ניצחה את הפועל עכו 1:2. אחי נצרת סיימה בתיקו 1:1 חסר חשיבות את המשחק עם עירוני רמת השרון.

הפועל רעננה - הפועל פתח תקוה 2:0

בשבוע שעבר נשרק לזכות רעננה פנדל בדקה ה-85 של משחק החוץ שלה בעכו. סרז' איליי, השחקן בכושר הכי טוב בקבוצה בסיבוב השלישי הוא שלקח על עצמו את הבעיטה, והחטיא. ייתכן מאוד שבסיום העונה יסתכלו ברעננה על הפנדל הזה כעל הפספוס הכי גדול בתולדות הקבוצה. בפתח-תקווה ידעו כי ניצחון ברעננה יקדם אותם בצורה משמעותית חזרה לליגת העל ועם הסגל החזק קיווה אלי מחפוד להוכיח עליונות על רעננה.

המחצית הראשונה נפתחה בסערה וכבר בדקה הראשונה מצאה את עצמה רעננה במצב מצויין שנהדף ע"י השוער הפתח תקוואי. אולם היה זה פטי נימבה שהעלה את הכחולים ליתרון חשוב כבר בדקה ה-8 עם שער מצויין. רעננה ניסתה לחזור למשחק אבל היא לא היתה מדויקת והכדורים ריחפו בתוך רחבת פתח תקווה אך ללא רגל מסיימת.

במחצית השנייה כבש פטי נימבה את השני שלו בדקה ה-77, לאחר שיניב לוזון הגביה כדור נהדר למרכז הרחבה והחלוץ בנגיחה ניתב את הכדור לחיבור השמאלי העליון. במחצית השנייה התרחשה בנוסף התנגשות ראשים בין שחקן הפועל פתח תקווה ושחקן רעננה,גומס מרטינז, שפונה מיד לבית חולים.

בני לוד - הפועל באר שבע 1:0

אחרי הניצחון ההרואי בתשעה שחקנים בשבוע שעבר בני לוד היתה מועמדת רצינית מאוד לעלייה. מאז הגעתו של ערן קוליק הקבוצה כובשת פחות, אך גם סופגת הרבה פחות. להפועל באר שבע היו חסרים הרבה מאוד אלמנטים העונה, ואחד המרכזיים שבהם הוא מזל. בעקבות השינוי הדרסטי שעברה הקבוצה של גילי לנדאו במחזורים האחרונים, גם המזל חזר לבירת הנגב והבאר שבעים ניצחו בצדק את בני לוד.

במחצית הראשונה נדמה היה כי זו אותה באר שבע מאכזבת מתחילת העונה. הבאר שבעים סיימו את המחצית הראשונה ללא הזדמנויות, ודי אכזבו. המחצית השנייה היתה שונה לגמרי. לאחר הכשלה ברחבה בדקה ה-58 לאנדרו סימיוני בעט פנדל מושלם שהעלה את מלכת הדרום ליתרון 0:1, וקבע את תוצאת המשחק. היתרון של באר שבע נמשך לכל אורך המחצית ולמרות שלא הצליחה להגדיל את התוצאה, לא היה כמעט איום של שחקני לוד על שערו של אסי רחמים. שחקניו של גילי לנדאו יקוו למעידה של הפועל פתח תקווה והפועל חיפה במחזור האחרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הפועל חיפה - עירוני ראשון לציון 1:2

במחזור הקודם קיבלה הפועל חיפה מכה אנושה כשהפסידה 3:0 לקבוצתו של גילי לנדאו בבאר שבע. האדומים מהכרמל הגיעו לאחד המשחקים הכי חשובים שלהם העונה וקרסו תחת הלחץ. הפעם, חניכיו של שלומי דורה עלו על הדשא בקריית אליעזר על מנת לשמור על חלום העלייה. בראשון לציון מעודדים מכך שהמגזר העיסקי מתחיל לגלות סימני התעניינות בקבוצה מעיר היין, אבל זה לא עזר להם במשחק החוץ והם הציגו את אותה יכולת חלשה שמלווה אותם בחודשים האחרונים.

בדקה ה-18 העלה ערן לוי את הקבוצה הביתית ליתרון ושלח את החיפנים להידבק לבני לוד שבמקום השלישי. על סף השריקה לסיום המחצית הראשונה, העלתה חיפה את יתרונה ל- 0:2 משער שני של ערן לוי הפעם בפנדל. במחצית השנייה הצליח מור גולן לצמק את התוצאה ל-1:2 לאחר שכבש בדקה ה-62 וקבע את תוצאת המשחק. החיפנים יכולים להיות מאוכזבים לאחר שהמקום השני כבר היה ברשותם ועכשיו הם תלויים במעידה של הפועל פתח תקווה במחזור האחרון.

הפועל רמת גן - הפועל עכו 1:2

האורדונים לא הצליחו במחזורים האחרונים להידבק אל המקום ממנו עולים ליגה וריח הלוזריות חזר להסתלסל מעל המועדון הצנוע. בהפועל עכו היו חייבים לנצח את משחק החוץ במכתש בכדי לשמור על סיכוי ממשי להשיאר בליגה הלאומית.

בדקה ה-36 העלה יקי וייצמן את עכו ליתרון ראשון במשחק. אולם על סף המחצית הראשונה גורג' דאטורו מרמת גן כבש שני שערים בתוך דקה והפך את התוצאה. במחצית השנייה לא נרשמו אירועים מיוחדים והמהפך במחצית הראשונה הספיק על מנת לחתום את תוצאת המשחק.

הכח עמידר רמת גן - הפועל נצרת עילית 0:4

הכח רמת גן באה לחגוג עליית ליגה על חשבונה של נצרת עילית שכבר ירדה לליגה השנייה. מהשנייה הראשונה היה ברור כי לא תהיה זו הקבוצה החלשה מהצפון שתמנע את חגיגות העלייה של הסגולים בווינטר.

תוך 3 דקות החלו חניכיו של דודו דאהן בחגיגות עם שער מוקדם של אדריאנו מרסיאנו. בדקה ה-36 העלה ברק בדש את הכח ל- 0:2 והאוהדים החלו לפתוח את השמפניות ביציעים. אולם הסגולים באו לדרוס. רק דקה עברה והכח כבר עם השלישי משער של עידן וויצמן. במחצית השנייה המשיכה החגיגה. ברק בדש בישל מצויין לדידי אונגר שהעלה את הקבוצה של דודו דאהן ל-0:4. הכח חזרה לליגת העל.

מכבי אחי נצרת - עירוני רמת השרון 1:1

שתי הקבוצות שכבר סיימו את העונה, ורק מחכות לשריקה הסופית, נפגשו למשחק שהוא יותר חסר חשיבות מחסר חשיבות. היתרון היחיד של המשחק הזה, הוא שבזכותו מתקיימים כל המפגשים האחרים. כבר בדקה ה-11 העלה מהרן ללה את הקבוצה הביתית לשער יתרון מבעיטת עונשין מהנקודה הלבנה. במחצית השנייה השווה ערן זהבי בדקה ה-75 וחתם את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully