וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר גולן חוזר להתאמן במכבי פתח תקוה

15.5.2008 / 13:40

החלוץ שנחת בארץ קיבל הודעה מנשיא לוקרן שהוא נשאר בקבוצה. כעת הוא החליט להתאמן עם קבוצתו לשעבר. קאקו לא הגיע לאימון אתמול

חלוץ לוקרן, עומר גולן, חוזר להתאמן במדי מכבי פתח תקוה. גולן יערוך הערב (חמישי) אימון עם הקבוצה וייתכן שימשיך להתאמן בהפוגות עד חודש יוני, אז הוא מתכוון לחזור לבלגיה. גולן ערך לפני שובו ארצה שיחה עם נשיא לוקרן שהודיע לו שהוא ממשיך בקבוצה. החלוץ ילווה את חבריו עד תום הליגה, במסע ההישארות בליגת העל. אתמול, אגב, הגיע גולן לבקר באימון.

"אפשר לחלק את העונה שלי לשני חלקים", סיכם החלוץ שכבש חמישה שערים ב-14 משחקים במדי לוקרן (סיימה במקום ה-11 מתוך 18 קבוצות) העונה. "ההתחלה הייתה מאוד קשה בשבילי, היה קשה לי להסתגל למועדון חדש ואנשים חדשים, אבל בסופו של דבר, ככל שהעונה התקדמה, הראיתי לכולם מה אני שווה וכבשתי חמישה שערים עד תום העונה. לוקרן הוא מועדון קטן אבל בקנה מידה אירופאי".

על השאלה האם קיים סיכוי שיחזור בעונה הבאה למלאבס ענה: "לא תראו אותי בעונה הבאה בישראל", והוסיף: "אני מתגעגע לנבחרת". על העובדה שיחזור להתאמן בקבוצה בה גדל אמר: "אתחיל להתאמן היום בשביל לשמור על כושר, אחר כך נראה מה יהיה".

בשבת תארח הקבוצה את מכבי תל אביב, ונראה כי הקשר בלסינג קאקו שוב לא ייכלל בהרכב. אתמול לא הגיע הקשר לאימון בטענה שהוא פצוע. הוא עדכן לפני האימון את ניצן שירזי וקיבל אישור לכך. בקבוצה מאוד מאוכזבים מקאקו, שמפגין חוסר רצינות דווקא בשלבים המכריעים של העונה. ההודעה הרשמית על שחרורו תתקבל רק לאחר תום העונה. עומר דמארי, שכמעט בלע את הלשון באימון, חזר להתאמן וייכלל בסגל למשחק מול מכבי תל אביב בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully