וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה שוקלים לשחרר את קרוסה בשבוע הבא

15.5.2008 / 17:14

הבלם ביקש, רוני לוי יאשר לו כנראה לעזוב אחרי המשחק מול הפועל ת"א. שחר על בוזגלו: "כבר עברתי את הגיל שאני מתאבד על שחקנים"

מכבי חיפה עשויה להיעתר לבקשתו של הבלם הארגנטינאי, דייגו קרוסה, ולשחרר אותו בשבוע הבא, לאחר המשחק מול הפועל תל אביב. קרוסה, כזכור, ביקש מספר פעמים מהמאמן רוני לוי לעזוב את הארץ לפני תום העונה, אך המאמן הבהיר לו בשיחה אישית שנערכה לפני שבועיים שעליו להפנות את בקשתו למנכ"ל, איתמר צ'יזיק. בינתיים, קרוסה ביקש שוב לעזוב, הפעם לאחר המשחק הקרוב וייתכן שלוי בעצמו, שלא מרוצה מההתנהלות של השחקן, יכריע בסוגיה.

קרוסה לא שותף במשחק מול עירוני חדרה (1:0 לחיפה). במהלך המשחק הוא הרבה לשוחח עם רנאטו על הספסל. מקורב לשחקן אמר: "הוא רוצה לארוז, הבהירו לו שייתכן ואחרי המשחק מול הפועל הוא יילך הביתה. קשה לו פה מאוד, הוא לא שחקן בשביל הליגה הישראלית". דווקא הברזילאי רנאטו זכה לאהדה מהאוהדים של מכבי חיפה שבמשחק אתמול עודדו אותו צעקו לעברו: "רנאטו, תישאר", וביקשו ממנו חתימות. בחיפה לא מתכוונים להשאיל אותו לקבוצה ישראלית. הכוונה היא למכור את השחקן לקבוצה בדרום אמריקה. רנאטו לא התאמן היום בגלל כאבי גב. ייתכן שרנאטו לא ישחק יותר עד תום העונה.

לרוני לוי תהיה בעיה במרכז ההגנה במשחק מול הפועל תל אביב ביום ראשון, משום שדקל קינן צבר כרטיסים צהובים ולכן ייעדר. שי מימון צפוי לפתוח בעמדת הבלם ואלון חרזי, שבישל שלושה שערים במשחק מול מכבי תל אביב, צפוי לשחק בעמדת המגן. יניב קטן יחזור להרכב לאחר שהתגבר על הפציעה.

"היו דיבורים עם מכבי תל אביב על בוזגלו"

יעקב שחר, הבעלים של מכבי חיפה, הצהיר היום (חמישי) מפורשות את דעתו לגבי תוכניותיו של יו"ר ההתאחדות אבי לוזון להגדלת ליגת העל ל-18 קבוצות. "אני מתנגד בצורה נחרצת להגדלת הליגות", אמר שחר בראיון ל"עושים ספורט" בגלי צה"ל, "אי אפשר להגיד שהכדורגל זה רק ליגת העל. הליגה הלאומית זה לא כדורגל? אם באר שבע בלאומית, אז אין כדורגל בבאר שבע?".

"אי אפשר לצרף לליגה הראשונה קבוצות שלא יכולות להעמיד תקציב הולם או איצטדיונים ראויים", אמר שחר, ואף הוסיף איום: "אם יתקבלו החלטות שלא תואמות את דעתי, אשקול את עתידי בכדורגל".

המציאות בכדורגל הישראלי השתנתה בשנים האחרונות עם כניסתו של ארקדי גאידמק, ופתאום התקציב החיפני מספיק בקושי להשתלבות בצמרת. שחר לא מתרגש גם מהגעתו של אלכס שניידר למכבי תל אביב.

"הכניסה של בעלים חדשים תכניס עניין לליגה, אבל אני לא יודע אם זה ישנה את התקציב של מכבי חיפה", אמר שחר, "איבדנו כמה שחקנים בגלל זה, ולא מעט שחקנים שהצליחו אצלנו משחקים היום בבית"ר ועושים שם עבודה טובה. אבל אני חושב שמה שבאמת חשוב זה לראות כמה באמת אפשר להכניס מהכדורגל. אי אפשר לחיות עם המשוואה לפיה ההוצאות בלתי מוגבלות וההכנסות זעומות".

הבעלים הוותיק סיכם את העונה של הירוקים, כשאמר: "זו הייתה עונה מאכזבת, אנחנו כבר מחכים שהיא תיגמר, והראש שלנו כבר בעונה הבאה. היו העונה שחקנים שנתנו פחות ממה שציפינו".

כמו כן, שחר התייחס לאפשרות לצרף לעונה את בוזגלו למכבי חיפה: "יכול להיות שבוזגלו חתום במכבי ת"א, אני לא יודע מזה. היו דיבורים, מכבי ת"א שלחה לנו כל מיני מסמכים, אבל לפחות איתנו הם לא הגיעו להסכם, ויש לנו בעלות על הכרטיס שלנו. כבר עברתי את הגיל שאני מתאבד על שחקנים".

עדכון ראשון: 13:43
עדכון אחרון: 17:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully