וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש סיבה להאמין שתאומים מצא רוכש"

קרן שמש

15.5.2008 / 13:19

גורם בהפועל ת"א מעריך שלבעלים יש רוכש פוטנציאלי על הכוונת. בן עמי נגד התקשורת: "עיתונאים אינטרסנטים מסיתים את האוהדים"

בהפועל תל אביב קיימת דאגה גדולה והרבה סימני שאלה לקראת העתיד. קבוצת הניהול הנוכחית, בראשותו של מוני הראל, הודיעה על פרישה, והחזרת הניהול לידיים של קבוצת "כתר", מעלה חששות רבות בקרב האוהדים.

אמש הציעה קבוצת הניהול הפורשת למאמן האדומים אלי גוטמן, בהסכמת הבעלים, חוזה לעונה נוספת. גוטמן מצדו, עדין לא הסכים להצעה וביקש לבחון את הדברים. נושא גובה התקציב לשנה הבאה משמש פקטור משמעותי בהחלטה של המאמן האם להמשיך בוולפסון. "יש רצון טוב של שני הצדדים, אבל יש עוד נתונים שצריך לשבת עליהם", אמר גוטמן.

כרגע מסתמן שתקציב הקבוצה יקוצץ משמעותית ביחס לזה של העונה הנוכחית, ונראה כי לא יהיה מעל 20 מיליון שקל. בתקציב כזה, תיתקל הפועל בקשיים לחזק את הקבוצה. יחד עם זאת, גורמים במועדון מספרים כי בקבוצת "כתר" בטוחים כי התקציב יגדל, וזאת מכיוון שישנם רוכשים פוטנציאלים שעשויים להזרים כספים לקבוצה.

גורם במועדון העריך: "יש ביטחון ב"כתר" כי קיים רוכש מתאים. ברור שבתקציב של 20 מיליון שקל הקבוצה לא תוכל להתחזק, אבל ב"כתר" רומזים שיש להם רוכש וזה יכול להיות מצוין למועדון. הם לא היו מביאים סתם משקיע חיצוני כי הם רוצים למכור, נראה שיש סיבה להאמין שמשה תאומים הצליח למצוא רוכש להפועל תל אביב, וצריך לראות איך יתפתחו הדברים בהמשך".

"הספינה לא טובעת"

שחר בן עמי סיפר היום (חמישי) על תחושותיו ל"עושים ספורט" בגלי צה"ל: "אנחנו עוזבים בתחושה מעורבת, גם תחושת הקלה, וגם סוג של עצב. זה מקום שאנחנו מאוד אוהבים, השקענו פה במשך שנים הרבה מאוד. יש מספר סיבות לעזיבתנו. קודם כל ההסכם שלנו מסתיים, והיינו צריכים להחזיר את הסמכות הניהולית לקבוצה.

"חוץ מזה, הנטל הכלכלי הוא לא קל, וגם המעמסה היומיומית לא קלה. צריך להקדיש הרבה מאוד זמן בעסק הזה, ובעיקר עוצמות נפשיות. נמאס לנו גם לשמוע קללות, וגם אין סיבה שנשמע אותן.

"לא מצאנו רוכש שיצטרף אלינו כדי להעמיד את התקציב המתבקש להפועל ת"א. זה בהחלט מפתיע שלא נמצא משקיע למועדון גדול כמו זה.

"אני לא חושב שהסיבה לזה שקיללו אותנו הייתה טעויות מקצועיות. אנחנו לא היחידים שסופגים קללות בכדורגל הישראלי. זה זילות של מספר גורמים, ביניהם חלק מכלי התקשורת והאוהדים. לאנשים בארץ יש חוסר כבוד, יש זילות, אנשים מתקשים להחזיק את הרסן".

כשנשאל לגבי פרשות שעוררו מחלוקת, כמו עזיבתם של יצחק שום או שביט אלימלך, אמר בן עמי: "הדברים האלה לא עוררו כעס, אלא רק אצל האנשים האלה. במשך שנתיים העיתונאים מדברים מטעמו של שביט אלימלך. יש עיתונאים מטעם, שמונעים מהרבה אינטרסים ומסיתים את האהדים".

בן עמי התייחס לעתיד הקבוצה: "אני לא חושב שהספינה טובעת. יש פה שלד של שחקנים טובים וצעירים, שאפשר להריץ שנים רבות. אריה הרשקוביץ' נשאר, והוא עמוד השדרה והלב של המערכת. הבעלים לא יפקיר את הקבוצה. אני מודאג מפני שלהפועל ת"א אין את התקציב שאני הייתי רוצה שיהיה לה.

"מצד שני, השנה התקציב היה הגבוה ביותר בתולדות הקבוצה, והיא לא הצליחה להשתלב בצמרת. יכול להיות שעם תקציב יותר נמוך, היא כן הייתה מצליחה.

"כמעט כל השחקנים בסגל חתומים גם לעונה הבאה. אלי גוטמן מעוניין להישאר, הפועל רוצה שהוא יישאר, ופרטים מדויקים יותר ייסגרו בימים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully