וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה מתוחה: קיויו ובן דיין התעמתו באימון

אריק רחמיאן

15.5.2008 / 19:03

השניים התעמתו מילולית, המאמן ראובן עטר הרגיע את הרוחות. איתי שכטר גמר את העונה. אוקוצ'ה מבוקש במונאקו ובורדו

חלוץ מכבי נתניה, איתי שכטר סובל מקרע בסחוס הכתף, סיים את העונה באופן סופי. אחר הצהריים נבדק החלוץ אצל רופא מומחה בתחום, ועל פי תוצאות MRI נקבע כי הוא חייב לעבור ניתוח, ולמעשה סיים את העונה. תקופת ההחלמה מניתוח מהסוג הזה עשויה להגיע עד מספר חודשים. בנתניה מקווים שהחלוץ יחלים עד תחילת העונה הבאה. שכטר נפצע במהלך משחק הליגה מול מ.ס אשדוד והוחלף בהפסקה.

הקופות באצטדיון ייפתחו מחר (שישי) מ-10 בבוקר עד 16:00, לאחר שמכבי נתניה קיבלה את הכרטיסים למשחק רק היום (חמישי) בערב, אחרי אי הבנה מסוימת עם משטרת ירושלים. על פי קצב מכירת הכרטיסים יוחלט האם לפתוח את הקופות גם בשבת.

במהלך האימון הערב (חמישי) הורגשה מתיחות בקרב השחקנים. פרנסיס קיויו ודדי בן דיין התעמתו מילולית, ואליהם הצטרף גם אובודו אוקוצ'ה. ראובן עטר הרגיע מהר מאוד את הרוחות.

החלוץ הגנאי, אוקוצ'ה, מבוקש על ידי בורדו, ניס ומונאקו מהליגה הצרפתית. הנהלת המועדון קיבלה על כך הודעה מסוכנו של השחקן, דדה חדד, שהעביר קלטות של השחקן למועדונים הצרפתיים. בהודעה רשמית שפרסמה נתניה, נטען כי מונאקו היא המתעניינת הרצינית ביותר, אך בנתניה לא ממהרים לשחררו.

כבר לפני חודש פנתה לאוקוצ'ה קבוצה מהליגה השניה באוסטריה, כאשר השחקן עצמו הביע את רצונו לשוב ולשחק באירופה. כזכור, דניאל יאמר הביא את אוקוצ'ה לנתניה מקבוצתו הקודמת, סנץ הסלובקית, עוד בטרם השלים את רכישת הקבוצה מהבעלים הקודם, אשר אלון. נראה כי יאמר, המקורב לחלוץ, ירצה למכור אותו לקבוצה אירופאית על מנת לאפשר לו להתקדם.

יחד עם זאת, לא מן הנמנע כי מי שיקבל את ההחלטה הסופית הוא לותר מתיאוס. המאמן הגרמני כבר קיבל דיסקים של כל שחקני הקבוצה וביניהם אוקוצ'ה, והוא יחליט האם להשאיר את הגנאי או לשחררו ולהחתים חלוץ זר ברמה גבוהה.

בנתניה כבר החלו לחפש גם בלם. במועדון מבינים כי לואיס מרין יסיים את דרכו בקבוצה ומחפשים לו מחליף, אך בד בבד מנסים להציל את המצב. במועדון ממשיכים במאמצים להשאיר את הבלם בקבוצה. היום (חמישי), נפגש עו"ד גיל לב עם מרין ורעייתו לשיחה. בפגישה, הועלו מספר הצעות על ידי לב, וכל זאת במטרה להגיע להסדר שיניח את דעתם של מרין ובני משפחתו.

אחד הרעיונות שהועלו הוא שמרין יזכה להגדלת מכסות החופשה שהזרים מקבלים במהלך עונה. הוצע גם שרעייתו ובני משפחתו יזכו לחופשות במהלך החגים והחופשות הנהוגות בקוסטה ריקה, וכל זאת כדי להקל על מצוקתם ובמטרה להשאיר את מרין בישראל. מרין הבטיח לשקול את ההצעות ולהשיבב בהקדם.

כאמור, בנתניה כבר בודקים את שוק הבלמים. לקבוצה מועמדים שלושה שחקנים: יניב לביא, שגדל במכבי נתניה ועשה העונה התקדמות גדולה במדי קרית שמונה, זאב חיימוביץ' הנתנייתי שגדל בטוברוק ותומר בן יוסף. לגבי חיימוביץ', העובדה שכרטיסו שייך לבעלים של בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ', עשויה להקשות על המעבר.

גם מעמדו של אבי סטרול עדיין אינו ברור. סוכנו של השחקן, רונן קצב, מנהל מו"מ עם מספר קבוצות מחו"ל ובנתניה מחכים לשמוע מקצב החלטות לגבי עתידו של סטרול.

ביום ראשון ינחת מתיאוס בישראל וישתתף בערב קוקטייל מיוחד לכבוד הספונסרים של המועדון.

עדכון ראשון: 14:37, 15/05/08
עדכון אחרון: 19:03, 15/05/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully