וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרי לוי: "סגרתי מעגל"

14.5.2008 / 18:53

השוער התרגש לשחק שוב מול מכבי חיפה לאחר הסערה. רוני לוי קיבל גביע במשחק חגיגי בו ניצחו הירוקים את חדרה. דוידוביץ' שיחק מחצית

מכבי חיפה קיימה היום משחק ידידות חגיגי מול עירוני חדרה שעלתה לליגה א'. בחדרה הזמינו את הירוקים למשחק לכבוד חגיגות העלייה לליגה הרביעית. לפני המשחק חלקו החדרתים כבוד למאמן חיפה, רוני לוי שקיבל גביע הוקרה. גם מאמן הכושר של הירוקים דידי חממי, קיבל גביע הוקרה. חממי אגב, מועמד לאמן את חדרה בעונה הבאה, אך עדיין לא סיכם את תנאיו במועדון כאשר עומדות בפניו מספר אפשרויות נוספות לאימון.

המשחק, שנערך לעיני 2000 צופים, הסתיים בניצחונה של מכבי חיפה 0:1 משער שנכבש סמוך לסיום ת'מבינקוסי פנטאני. בשורות חיפה פתחו שחקנים צעירים רבים בהרכב וביניהם: ישראל זגורי, מור דהאן, שי מימון ואושרי גיטא. במחצית השניה, שולבו רוב שחקני ההרכב. בשורות חדרה בלטו החלוץ הותיק אורן מוחרר, המגן אילן צרפתי, הבלם איציק בן תורה והקשר משה גולדברג.

הברזילאי רנאטו נראה, כהרגלו, עצוב והוא אף איחר לעלות יחד עם יתר השחקנים למגרש. רנאטו נראה אוחז בגבו, המשיך להתלונן על כאבי גב ולא שותף במשחק. השוער ניר דוידוביץ', שלא שותף במשחק מול מכבי תל אביב, עמד בשער במחצית השניה של המשחק. דוידוביץ' צפוי לפתוח גם במשחק הקרוב מול הפועל תל אביב ביום ראשון, לאחריו יטוס לעבור את הניתוח בברכו.

אושרי לוי: "רוצה לחזור לרמות הגבוהות"

השוער אושרי לוי פגש שוב את מכבי חיפה לאחר הסערה שהתעוררה בפעם האחרונה שעמד בשער מול הירוקים. כזכור, כששיחק במדי הפועל כפר סבא לפני שנתיים, נחשד השוער בהטיית משחק התיקו 3:3 בקרית אליעזר. החשדות לא העלו דבר ותיק החקירה נסגר סופית לפני כחודש. לוי הוזמן ליטול חלק במשחק ופתח בשערה של חדרה. השוער ששיחק העונה באחווה עראבה מליגה ב', הפגין יכולת טובה וזכה לתשואות הקהל.

לוי: "עכשיו אני מרגיש ממש בסדר. זאת הרגשה טובה לחזור לשחק מול שחקנים ברמות הגבוהות. המשחק נגד מכבי חיפה הוא למעשה סגירת מעגל עבורי. אחרי המשחק המפורסם, שבו התחילה הפרשה שמחתי למצוא את עצמי מוזמן למשחק כזה. מגיע קרדיט גדול לישראל צרפתי, מאמן עירוני חדרה ולראש העירייה, חיים אביטן, על כך שכיבדו אותי במעמד".

לוי התייחס לתקופה הקשה שעבר: "באתי להראות לאוהדים בחדרה שכל ההאשמות וההכפשות בשנה וחצי האחרונות מאחוריי. תמיד הייתי חזק ותמיד טענתי שלאושרי לוי אין יד ורגל לדברים האלה. הוכחתי שההר הוליד עכבר וזה אחד הרגעים המשמחים בקריירה שלי, שמרתי על שער נקי 45 דקות. באמת שהתרגשתי למרות 34 שנות חיי. הבטחתי שאצא למסע לטיהור שמי ואני שמח שעשיתי את זה".

על תוכניותיו לעונה הבאה אמר השוער: "תמיד לימדו אותי להיות צנוע, אבל אני אומר שיש לי עוד הרבה מה לתרום ברמות הגבוהות, ואני מקווה לחזור לשם כבר בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully