וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בהתאחדות: "איוניר יאמן את האולימפית"

14.5.2008 / 14:12

לפי גורמים בהתאחדות, המינוי הובטח לאחר פגישה בין אבי לוזון למאמן המיועד לפני חודש. לוזון הבטיח לצאת בהודעה עד סוף החודש

גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל טוען כי הוחלט למנות את מוטי איוניר לתפקיד המאמן הבא של הנבחרת האולימפית. על פי אותו דיווח, לפני כארבעה שבועות נערכה פגישה בין אבי לוזון לאיוניר, ויו"ר ההתאחדות הבטיח לקדם אותו בתפקיד. הדברים באים בניגוד להערכות האחרונות לפיהן ראובן עטר ימונה לתפקיד. על השאלה מדוע איוניר מועדף על עטר ענה אותו גורם בצורה מעט מתחמקת: "עטר מאמן טוב והביא את נתניה להישגים, אבל איוניר יאמן".

איוניר הוזכר גם כמועמד לתפקיד מאמן העל של הנבחרות הצעירות, תפקיד אותו מילא זאב זלצר. איוניר, כמו משה סיני ושאר מאמני הנבחרות הצעירות, מסיים את חוזהו בחודש יוני. ההודעה הרשמית של ההתאחדות לכדורגל תצא רק בסוף החודש, זאת על פי החלטה של לוזון. עוד נודע, כי מ"מ יו"ר ההתאחדות, שטרן חלובה, תומך אף הוא במינוי הזה והבהיר זאת ליו"ר. איוניר מונה ביולי 2006 לתפקיד מאמן נבחרת נערים א' של ישראל ומאז מכהן בתפקיד ברציפות.

גורם בנבחרות ישראל, שתומך במינוי עטר, טען: "אם איוניר יקבל את התפקיד, זה רק בזכות שטרן חלובה. מצד שני, יעקב שחר לוחץ מאוד למנות את רוני לוי, אבל עטר הכי מתאים. הוא הוכיח את עצמו בשנתיים האחרונות בקידום צעירים, הוא שחקן עבר גדול של הנבחרת, חבל שהוא לא ייבחר בגלל שאין מי שידחוף אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully