וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האשמות חדשות נגד בארי בונדס

14.5.2008 / 12:42

נגד השחקן הוגש כתב אישום "משופץ", הכולל 15 סעיפים של מרמה והפרת אמונים. טמפה ביי ממשיכה לזרוח, אריזונה חזרה לנצח

בארי בונדס ממשיך להסתבך. נגד הסלאגר, שעדיין לא מצא קבוצה לשחק בה העונה, הוגש אתמול (שלישי) כתב אישום שכולל 15 סעיפים של האשמות בעדות שקר בפני חבר מושבעים בפרשת "באלקו". לפני חצי שנה החליטה המדינה להגיש כתב אישום נגד בונדס, בטענה ששיקר והסתיר מידע בפרשת הסמים, מאז שהחל לתת עדות ב-2003. בונדס טען כי מעולם לא השתמש בסמים אסורים ועדיין לא הודה, גם היום, שנטל, למרות שעדויות רבות שהצטברו קושרות אותו, לכאורה, לפרשה.

ולמרות זאת, משפטנים טוענים כי הסעיפים אינם כוללים האשמות חדשות, ולמעשה הם תואמים לארבעת סעיפי האישום שהוגשו נגד בונדס בנובמבר. אם יורשע בונדס במרמה, הפרת אמונים ומתן עדות שקר, עונשו המקסימלי יגיע ל-30 שנות מאסר.

AL: טמפה ביי בורחת?

טמפה ביי - ניו יורק יאנקיז 1:2

קבלו את מוליכת המזרח. גייב גרוס חבט לסינגל מנצח על מריאנו ריברה באינינג ה-11, והעניק לרייז ניצחון שישי ברציפות בכלל ו-11 ברציפות בבית. האם אנחנו מדברים כאן על טמפה ביי, אותה נמושה בעלת התקציב הנמוך באופן קבוע? "עדיין מוקדם, אבל אני רואה מה שאנחנו עושים ואני אוהב את זה", אמר הקלוזר טרוי פרסיבל, שהעניק הומר להידקי מאטסוי, שבר שמירה באינינג התשיעי וראה את ג'יי פי האוול קוצר את הניצחון במקומו. שבעה וחמישה לאדווין ג'קסון, שבעה ושניים לצ'ין מינג וונג מניו יורק.


בולטימור - בוסטון 4:5

כמו בלילה שלפני כן, בוסטון פתחה ביתרון 0:3 שלא הספיק לה. לוק סקוט חבט להומר בן שלוש ריצות באינינג השלישי על ג'וש בקט (חלש מאוד, 11 חבטות ב-5.2 אינינגים והפסד), והאוריולס חזרו למאזן חיובי. שישה ושבעה לג'רמי גאת'רי בניצחון, שמירה 14 במספר לג'ורג' שריל.


קליבלנד - אוקלנד 0:4

ההגשה של האינדיאנס ממשיכה לעשות נסים, והפעם היה פול בירד במרכז העניינים, עם 7.1 אינינגים משובחים ושבעה חשמולים. 6.2 אינינגים עם שש הכשות לג'סטין דושר מאוקלנד, הומר לריאן גארקו ושמירה לרוצח היאקוזה מסאהידו קוביאשי.


טקסס - סיאטל 2:5

קייסון גבארד חזר להגיש והיה יעיל דיו עם 5.2 אינינגים, אבל לא זכה בניצחון שאותו רשם ג'וש רופ. שמירה ראשונה העונה לאדי גווארדאדו, פליקס הרננדז עם ההפסד.


קנזס סיטי - דטרויט 2:3

שישה אינינגים סולידיים לא הספיקו הפעם לזאק גריינקי, שלפחות שמר על ERA של פחות מ-2.00 (1.93). לאו נונייז ניצח, ג'ואקים סוריה סיפק את השמירה ופרנסיסקו קרוסטה הפסיד. הומר למאט ג'ויס בדטרויט.


מינסוטה - טורונטו 5:3

הבלו ג'ייז מחפשים את דרכם חזרה לצמרת במזרח הסבוך, וג'סי ליץ' עזר להם עם 5.2 אינינגים וסיוע הומר של מאט סטיירס ושמירה של בי ג'יי ריאן. קרלוס גומז וג'ייסון קובל חבטו להומרים במינסוטה, אבל לא מנעו הפסד מקווין סלואי.


לוס אנג'לס איינג'לס - שיקגו וייט סוקס 0:2

אחרי מספר משחקים שבהם לא עבדה הגשת המלאכים כמו שצריך, פתאום הגיע ג'רד "היום באמת אל תקראו לי ג'ף" וויבר, והגיש משחק יפהפה של שבעה ושישה. לצערו גם ג'ון דאנקס שמנגד היה יעיל, ו-וויבר ירד ללא ניצחון. מי שכן ניצח הוא סקוט שילדס, שעשה זאת באמצעות חבטת הקרבה של מייק נאפולי באינינג השמיני. סוס העבודה פרנסיסקו רודריגז עם שמירה 16 העונה.

NL: ריאן צ'רץ' מקבל השראה

ניו יורק מטס - וושינגטון 3:6

אניקה סורנסטאם, הגולפאית שהודיעה על פרישה, זרקה את כדור הפתיחה ונתנה השראה לריאן צ'רץ' שעשה דאבל איגל (דאבל בן שתי ריצות) והול-אין-וואן (הומראן) נגד האקסית מוושינגטון. הפסד לג'ון לאנאן, הומר לריאן צימרמן מהנשיונאלס וניצחון לג'ון מיין. בילי וגנר עם שמירה שמינית העונה.


סן פרנסיסקו - יוסטון 2:4

מאט קיין מימש, סופסוף, את הציפיות ממנו העונה עם שמונה וחמישה חזקים במיוחד, כשהוא עוזר לעצמו עם הומר שני העונה, על ברנדון בקי המפסיד. שמירה מספר 12 לבריאן ווילסון, הומר לקרלוס לי מיוסטון.


סט. לואיס - פיטסבורג 8:4

רוני פאולינו חבט לריצה הראשונה מתוך ארבע באינינג העשירי, והפייראטס יצאו עם ניצחון, שאותו קיבל מרינו סאלאס. רון וילון היה המגיש שקרס, עם כל ארבע ריצות החובה באינינג. הומרים לנייט מקלאות' מפיטסבורג ולאלברט פוחולס וטרוי גלאוס מסט. לואיס.


אריזונה - קולורדו 4:8

הדיאמונדבקס חזרו לנצח, כשרנדי ג'ונסון (חמישה אינינגים) שוב מקבל תמיכה מההתקפה ורושם ניצחון. סטיבן דרו עם הומר לדיאמונדבקס, כריס יאנג עם שלוש חבטות, גארט אטקינס עם הומר לרוקיז וג'ף פרנסיס עם ההפסד.


שיקגו קאבס - סן דייגו 4:3

שון אסטס היה האיש שדאג לצנן את הקאביז החמים, כשהוא מסתייע בהומר בן שלוש ריצות של חליל גרין, שירה אותו באינינג רביעי בן ארבע ריצות. זה היה ניצחונו הראשון של אסטס מזה שלוש שנים. שמירה שביעית העונה לטרבור הופמן, הפסד לג'ייסון מארקי והומר לאלפונסו סוריאנו משיקגו.


מילווקי - לוס אנג'לס דודג'רס 3:5

אז מסתבר שלאריק גאנייה יש עוד קצת דלק במיכל. גאנייה חזר לתפקיד הקלוזר במילווקי והצליח לקצור שמירה עשירית שלו העונה ולהגן על הניצחון של קרלוס וילנואבה. ביל הול עם הומר למילווקי, שישה ושישה לבראד פני בהפסד הדודג'רס.


סינסינטי - פלורידה 3:5

המארלינס נעצרו על ידי אדינסון וולקז המצוין, שהגיש שישה וניטרל חמישה בדרך לניצחון שישי העונה. אבל הרדס, שהסתייעו בהומר של ג'ואי ווטו, לא שמחו במיוחד לאור פציעה לא קלה של ג'ף קפינגר השורטסטופ, ששבר את פיקת הברך כשניסה לחבוט לכדור. הומר לקודי רוס בפלורידה, הפסד למארק הנדריקסון.


פילדלפיה - אטלנטה 4:5

בראד לידג' ספג ריצה לראשונה העונה, אבל הקלוזר של פילדלפיה הצליח להיחלץ מסיטואציה לא נעימה ולשמור על מאזן מושלם של עשר שמירות בעשרה מצבים. שלוש חבטות וארבעה ריביז לג'ייסון וורת', אדריכל הניצחון, שלוש חבטות גם לצ'יפר ג'ונס באטלנטה. קייל קנדריק עם הניצחון, ג'ו ג'ו רייס עם ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully