וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן קיבל הצעה להמשיך עונה נוספת

קרן שמש

14.5.2008 / 12:06

חברת הניהול והבעלים הסכימו להאריך את ההתקשרות עם המאמן. הראל ובן עמי יעזבו בסוף מאי, עת יפוג חוזה הניהול שלהם

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הראל ובן עמי יעזבו בסוף העונה

24 שעות לאחר ההפסד בגמר גביע המדינה לבית"ר ירושלים, מתחילים בהפועל תל אביב ללקק את הפצעים ולהתכונן ליום שאחרי. הנהלת המועדון הודיעה הערב (רביעי) רשמית כי חברת הניהול, בתיאום והסכמה עם הבעלים, הציעה למאמן אלי גוטמן חוזה לעונה הבאה. בכך הביעה ההנהלה אמון במאמן, שהגיע לוולפסון במהלך העונה, והוביל את האדומים לגמר גביע המדינה.

עכשיו יתפנו בהפועל לקדם עניינים ולהתחיל בהכנות לקראת העונה הבאה. בנוסף לאיבוד הגביע, הפועל תל אביב תאבד בקרוב גם את קבוצת הניהול הקיימת. היו"ר מוני הראל וחבר ההנהלה שחר בן עמי, הודיעו היום כי הם עוזבים את הקבוצה. חוזה חברת הניהול של השניים פג בסוף מאי, והם הודיעו לבעלים סמי סגול כי לא ימשיכו בתפקידם.

הראל ובן עמי הודיעו כבר לפני כחודש כי אינם צפויים להמשיך, אך נמנעו מלצאת בהודעה כדי לא לפגוע בתפקודה של הקבוצה בליגה, ולהגביר את המתח במועדון. מאז, האדומים התרחקו מעט מהקו האדום, וגם משחק הגביע נותר מאחוריהם. לפיכך החליטו השניים כי זה העיתוי הנכון לצאת בהצהרה. בזאת נסתם הגולל על האפשרות כי יו"ר הקבוצה מוני הראל יקנה את הקבוצה בסכום של 5 מיליון דולר. בכתר עדין לא מצאו רוכש מתאים, אך בימים הקרובים צפוי המצב להתבהר.

בהודעה שהוציאה הקבוצה נכתב: "יו"ר חברת הניהול מוני הראל ועו"ד שחר בן עמי הודיעו לאנשי כתר לפני כחודש ימים על סיום תפקידם בסוף חודש מאי על פי ההסכם. מוני ושחר רוצים להודות לקהל הנפלא שתמך בקבוצה לאורך כל הדרך והיה חלק חשוב מההצלחות אליהם הגיע המועדון, שהגיע לשיאו במפגן התמיכה של אתמול. הראל ובן עמי יישארו לעד אוהדי הקבוצה וימשיכו לסייע לקבוצה גם לאחר עזיבת התפקיד. בימים הקרובים יתייחסו השניים בהרחבה ויסכמו את תקופתם בקבוצה באמצעי התקשורת השונים".

במועדון התעוררו הבוקר (רביעי) ליום קשה לאחר ההפסד אמש בגמר גביע המדינה לבית"ר ירושלים. ברוך דגו וראובן עובד היו אלו שהחמיצו שני פנדלים חשובים שהעניקו לירושלים את הגביע בניצחון 5:4 בקרב בעיטות עונשין לאחר 0:0 בתום 120 דקות.

אווירה קשה אמש בחדר ההלבשה של האדומים והשחקנים התקשו לעכל את ההפסד. ברוך דגו פרץ בבכי, ראובן עובד התכנס בתוך עצמו. " אנחנו שבורים, זה הכי כואב שיכול להיות", אמר אחד השחקנים בקבוצה והמשיך, "קשה בכלל להבין את זה. מאוד התרגשנו לקראת המשחק, היו לנו תחושות טובות, הגענו לפנדלים והתפללנו, לא פשוט לעמוד בלחץ הזה, אין מה לעשות, כואב על ברוך ועובד ניסינו לעודד אותם הם נשברו לגמרי, אבל זה המשחק ולכולם כואב עכשיו כולם בכו זה הפסד קשה, רצינו את הגביע רצינו לחגוג במקום אנחנו בבאסה".

לצד תחושות האכזבה להפועל תל אביב יש עוד שלושה משחקים חשובים בליגה. "נכון שזה היה הפסד אכזרי ולא קל, אבל צריך להתאושש, זה נגמר עכשיו צריך לחשוב קדימה, לא צריך להיכנס לזה, יש לנו משחקים חשובים לנצח", אמר גורם במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully