וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס מתחיל להכין את הקרקע בנתניה

המאמן המיועד יגיע ביום א' לסדרת פגישות עם ראשי המועדון והשחקנים. בנוסף, הוא יערוך היכרות עם המועמדים הפוטנציאלים למשרת העוזר

המנג'ר המיועד של מכבי נתניה בעונה הבאה, לותר מתיאוס, יגיע ביום ראשון הקרוב לארץ, לביקור בן יומיים. מטרת הביקור: היכרות אישית עם ראשי המועדון. במהלך היומיים האינטנסיביים, צפוי מתיאוס לפגוש את המועמדים הפוטנציאלים למשרת עוזר המאמן, ובהם: שלום תקוה, בני לם ודוד פיזנטי. השלושה נחשבים כמועמדיו של הבעלים דניאל יאמר. במהלך ביקורו ינסה מתיאוס לפתור את סוגית לואיס מרין והישארותו בקבוצה. אמש (שלישי) הודיע מרין לראשי המועדון, שעקב בעיות משפחתיות הוא נאלץ לוותר על חוזהו בעונה הבאה ולשוב לקוסטה ריקה.

מתיאוס ידון יחד עם ראשי המועדון על תאריכי היציאה ומיקום מחנות האימונים של הקבוצה במהלך הפגרה. בשונה מהעבר, נתניה צפויה הקיץ לקיים שני מחנות אימונים, ככל הנראה באוסטריה וגרמניה.

בשל רגישות העניין, לא ברור האם מתיאוס יערוך את ביקורו בקופסה, בזמן אימון הקבוצה, וזאת כדי לא לפגוע בצוות המקצועי, שטרם סיים את עבודתו במועדון. גם אם לא יבקר בזמן אימון הקבוצה, מתיאוס לא מתכוון לוותר על פגישתו עם הקפטן לירן שטראובר והשחקנים, וככל הנראה שהללו יוזמנו לפגישת עימו במלון בו ישכון בזמן שהותו בארץ.

מתיאוס תכנן בתחילה להגיע לארץ עם סיומה של העונה, אולם הוא ויאמר החליטו להתחיל לעבוד ולהכין את הקבוצה, עוד קודם. במהלך הביקור מתיאוס אמור להסדיר את ענייניו האישיים, הכוללים מקום מגורים, רכב ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully