וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: אבידור, צרפתי ובלו ייעדרו בשבת

יצחק סולומון

13.5.2008 / 19:50

הקבוצה הצפונית תחסר את שלושת שחקני המפתח מול אשדוד. בריאן סקוט היהודי-אמריקאי נחת בארץ ויתאמן בשבועיים הקרובים

המאמן מישל דיין לא רק ירש את תפקידו של רן בן שמעון כמאמנה של עירוני קריית שמונה בעונה הבאה, אלא יקבל גם את הדירה של המאמן שהצעיד העונה את הקבוצה לצמרת טבלת ליגת העל. דיין יתגורר בדירה לבדו, כשמשפחתו תמשיך להתגורר בירושלים.

דיין, שביקר אתמול בקריית שמונה, לא נפגש עם המאמן רן בן שמעון. בינתיים החליט דיין כי אימוני הקבוצה יתחילו ב-22 ביוני, במקרה שהקבוצה תזכה בכרטיס לגביע אופ"א. במקרה שהקבוצה לא תשחק באירופה, יקבלו השחקנים שבוע נוסף של חופש והאימונים יחלו ב-29 ביוני.

באמצע חודש יולי אמורה הקבוצה לצאת למחנה אימונים בהולנד, במתקן בו התאמנה הקבוצה בעונה שעברה. "היו שם תנאים מצוינים, אין סיבה שנחליף את המקום", אומרים במועדון.

בריאן סקוט קוריצקי (22, 1.80) שחקן ממוצא יהודי-אמריקאי, נחת היום (שלישי) אחר הצהריים בארץ. בריאן משחק כחלוץ ואף יכול לשחק גם מאחורי החלוץ. הוא שיחק בנבחרת ארצות הברית במכבייה האחרונה. השחקן ייבחן בשבועיים הקרובים ואמור להתחיל להתאמן מחר עם הקבוצה.

היום החלה הקבוצה בהכנות לקראת המשחק בשבת באשדוד, ממנו ייעדרו המוצהבים גיא צרפתי ויובל אבידור, וכן ירו בלו הפצוע. האימון עסק ברובו בכושר גופני ובסיום נערכו משחקונים פנימיים, בהם הפגינו השחקנים התלהבות רבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully