וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "זכייה בגביע מתוקה הרבה יותר מאליפות"

אסף שקד וקרן שמש

11.5.2008 / 18:19

בית"ר ערכה תדרוך טקטי בבוקר, אמסלם וגרשון הרביצו תורה לקראת הגמר נגד הפועל (20:30, ערוץ 1). אלפי אוהדים נוהרים כעת לאצטדיון ר"ג

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אמסלם: "אי אפשר לשלוח את הקהל בידיים ריקות"

אלפי אוהדי בית"ר ירושלים נוהרים בשעות אלו לאצטדיון רמת גן לקראת גמר הגביע שייערך הערב (שלישי, 20:30, שידור ישיר בערוץ 1) בין האלופה להפועל תל אביב. למרות הכמות הרבה של קהל בית"ר שיגיע למשחק, הרי שהביקוש לכרטיסים עדיין גדול מאוד, גם ליציעים הפחות אטרקטיביים (6-7, 17-18). כבר בשעות הבוקר נמכרו בסביבות המגרש כרטיסים במחיר של 200 ¤ ואף למעלה מכך.

עוד לפני הנהירה של האוהדים, ערכו שחקני הקבוצה תדרוך טקטי בבוקר. בסיום התדרוך דיבר הקפטן דוד אמסלם עם השחקנים ואמר להם: "היינו במעמד הזה לפני שמונה ותשע שנים מול אותה קבוצה והפסדנו לה. ההרגשה של הפסד במשחק כזה היא כל כך רעה שאפילו זכייה באליפות לא יכולה להמתיק אותה". עוד הוסיף אמסלם ואמר: "היום יגיעו כ-25,000 אוהדים שלנו למשחק. אנחנו לא יכולים לשלוח אותם הביתה בידיים ריקות ללא הגביע. יש לנו הזדמנות לעשות היסטוריה, אז בואו נביא את הגביע לירושלים אחרי 19 שנים".

גם בלם בית"ר, שמעון גרשון, שניצח כשחקן הפועל את בית"ר בשני מעמדי הגמר בשנים 99' ו-2000, ערך שיחות פנימיות עם השחקנים וניסה לדרבנם לקראת המשחק: "אמנם זכינו באליפות בשנה שעברה, אבל אני יכול להבטיח לכם שזכייה בגביע היא הרבה יותר מתוקה. תעזרו לי לסגור מעגל, להניף את הגביע עם בית"ר ירושלים".

עיריית ירושלים הודיעה כי היא איננה מכינה במה מבעוד מועד. למרות זאת מתכוונים האוהדים, במידה והקבוצה תזכה בגביע כמובן, להגיע בהמוניהם לכיכר ספרא ולחגוג. גם שחקני הקבוצה, מ'חשש הנאחס' לא תיכננו שום דבר בצורה רשמית, אולם אם יזכו יגיעו גם הם לכיכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully