וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בכוס תה

13.5.2008 / 0:15

סנאטור ספקטר ורוג'ר גודל נפגשו עם מאט וולש, והקומישינר הכריז: "אין לנו עוד כיווני חקירה". רוצחי שון טיילור לא יעמדו בפני עונש מוות

פגישה משולשת בין קומישינר ה-NFL, רוג'ר גודל, הסנאטור ארלן ספקטר והאיש המרכזי בפרשת ספייגייט, מאט וולש, התקיימה אתמול (שלישי) ונראה כי הפרשיה בפני סיום. ספקטר וגודל שאלו את וולש שאלות לגבי שמונה קלטות הריגול של ניו אינגלנד פטריוטס שסיפק לליגה, בהן היה אמור סנאטור ספקטר לצפות ביום שני. נכון לעכשיו, נראה שהפטריוטס לא יספגו עונש נוסף על ה-750 אלף דולר שכבר ספגו, משום שהנהלת הליגה הודיעה כי "על הקלטות הללו כבר ידענו". כמו כן, גודל אמר כי אין שום הוכחה לפיה הפטריוטס אכן הקליטו את החזרה הגנראלית של סט. לואיס ראמס לפני הסופרבול ב-2002. "אין עוד כיוונים", אמר גודל, "אבל אני שומר לעצמי את הזכות לחקור בכל פעם שיהיה משהו חדש".

מרווין הריסון מכחיש כי היה שותף לסצינת היריות מחוץ לבאר שלו לפני כשבועיים. הריסון מסר לטוני דאנג'י, מאמן הקבוצה, ולנשיא ביל פוליאן כי אין לו חלק באירוע. "אנחנו מחזיקים אצבעות לכך שהעניין ייפתר במהרה", אמר ג'ים אירסיי, בעלי הקבוצה.

רוצחיו של שון טיילור, הסייפטי של וושינגטון, לא יעמדו בפני עונש מוות. זאת משום שכולם היו מתחת לגיל 18 בעת ביצוע הפשע, והחוק האמריקאי קובע כי לא ניתן להוציאם להורג. טיילור נורה ברגלו בנובמבר לאחר שהארבעה פרצו לביתו ומת מאיבוד דם.

הבועט של שיקגו ברס רובי גולד חתם לחמש שנים בקבוצה.

עדכון אחרון: 14.5.08, 00:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully