וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל שוב

רונן גיל, הקומוניסט

13.5.2008 / 14:18

זו לא אותה המדינה גם לא אותה היריבות, אבל מה שהיה הוא שיהיה: ניצחון אדום בפנדלים (עם אניימה הבעייתי). הקומוניסט מתכונן לגמר

1.לא אותה המדינה

אח, איפה הימים היפים ההם של הגמרים ב-99 ו-2000. כשבית"ר הייתה בית"ר, הפועל הייתה הפועל. כששנאה הייתה שנאה. היית קם עם הקפה והעיתון של הבוקר ומתענג על כותרות משמחות כגון "ישראל בדרך למלחמת אחים", או "שתי מדינות לעם אחד". ימים בהם הייתה מספיקה תמונה של ביבי לוחש לרב כדורי בשביל להוביל אותנו בהמונינו לכיכר. והיום מה? מה נשאר? המערכניקים ויתרו על השלום, הליכודניקים ויתרו על שתי גדות ובאופן כללי כולם מוכנים לוותר על האימא שלהם בשביל לקבל כמה מעטפות מטלנסקי. הלך הויכוח, הלכה האידיאולוגיה, אפילו כדורי כבר לא עימנו. לך תנצח את בית"ר בשיממון שכזה.

מצד שני, אי אפשר להתעלם מכך שביציע ממול, ממשיכים לשחק באדיקות את המשחק הישן. הפועל זונה, הפועל מוצצת, הפועל חיזבאללה. הפלייליסט בטדי מתחלף יותר לאט מזה של גלגל"צ. אי אפשר גם שלא להתרשם מההתרגשות הגדולה שאנחנו עדיין מעוררים בקרב הבית"רים. גם אחרי שכבשו את השלטון, כבשו את ההון, זה נראה כאילו עדיין חשוב להם מאוד לנצח את הפועל. ואם זה חשוב להם זה כנראה חשוב גם לנו! קדימה הפועל! לפרק אותם! אם ירושלמים להוטים אלו באים עלינו לכלותינו, דבר ראשון צריך לתת להם בראש! אחר כך נתכנס בנחת לחגוג בפארק ונמצא לכל הסיפור הזה גם משמעות.

2. בנוגע לוינסנט

לתת בראש אמרנו, אבל זה לא יהיה פשוט. ניתוח קר מראה לנו שבתחום המקצועי לפחות, מה שהיה הוא שיהיה. כמו ב-99, גם הפעם תשאף הפועל לנצל באופן מקסימאלי יתרונות מקצועיים יחסיים מול יריב עדיף. במילים אחרות, נמשיך לבנות על ניצחון סוחף בפנדלים. בינינו, קשה לראות מישהו מבית"ר שימנע מקבוצת הפנדלים הגדולה בתבל לעשות את זה גם הפעם. אה, כן, יש את העניין הזה עם אניימה.

חצי הגמר עורר אצלנו דאגות שמא המשימה גדולה מדי על כתפיו של הניגרי חסר האונים. והרי ברור שעם שוער טוב יותר זה היה נגמר כמו שצריך להיגמר משחק קל מול קבוצה מתחתית הליגה הארצית, משהו בסגנון 1:5 בפנדלים. בטח לא 9:10. אז עם כל הכבוד לטקטיקות שמקטיקות וסגירה אלכסונית, מוטב שגוטמן יתמקד בשעות הספורות שעוד נותרו בוינסנט.

ייתכן ואלו השמועות על קץ האידיאולוגיות שגרמו לשוער להתייחס בשוויון נפש לפרויקט מניעת הדאבל מבית"ר ולהקפיד לא להפריע לבועטים של שמשון. אם כך הוא הדבר, ראוי שהמאמן יבהיר לו את חשיבות האירוע, גם אם הוא עצמו לא יודע מהו. מוטב שגם יזכיר לו, שאצלנו בהפועל, חוזים ארוכי טווח לשוערים ניתנים רק לאלו שעוצרים לפחות שלושה פנדלים בגמר גביע. אם הוא לא רוצה להישלח לגלות בגבול הלבנון כבר בשלב מוקדם זה של הקריירה, כדאי מאוד שלפחות יעשה קולות של מאמץ.

אגב, גרשון יבעט את הראשון חלש לפינה הימנית. בן שושן יטיס מעל השער. נשאר לעצור רק אחד מהשלושה הנותרים. לא משהו שמוגזם לבקש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully