וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חדש להפועל באר שבע

איל בן יעקב

13.5.2008 / 13:56

אלונה ברקת הודיע על מינויו של אבי שכטר לתפקיד מנכ"ל הקבוצה הקבוע. בהפועל ירושלים מתכוננים לעונה הבאה ומנסים לשמור על הסגל

הבעלים של הפועל באר-שבע, אלונה ברקת, מינתה היום (שלישי) את רו"ח אבי שכטר לתפקיד מנכ"ל המועדון. שכטר, 41, הוא שותף בכיר במשרד ראיית חשבון הגדול בדרום. בתום אימון הבוקר בישרה ברקת לשחקנים ולעובדי המועדון על המינוי החדש.

שכטר אמר בתגובה למינוי: "אני מלווה כחשב את הפועל באר-שבע מאז תחילת עידן אלונה ברקת. הייתי שותף פעיל לכל המהלכים הניהוליים העונה, ועם עזיבתו של המנכ"ל הקודם ירון בראון, התבקשתי למלא זמנית את מקומו עד למציאת מנכ"ל קבוע. במהלך השבוע האחרון נעתרתי לבקשת ברקת להישאר בתפקיד. לאור תקופת עבודתנו המשותפת ועל בסיס היכרותי האישית איתה, לא יכולתי לסרב לבקשתה. אני רואה בתפקיד זה שליחות ומשימה חשובה".

עם כניסתו לתפקיד הציב שכטר שתי מטרות מרכזיות. בטווח הקצר, לסיים את העונה הנוכחית בצורה מוצלחת מבחינה מקצועית וניהולית, הן בקבוצת הבוגרים והן במחלקת הנוער. בטווח הארוך, מתכוון המנכ"ל החדש לבנות מבנה ארגוני חדש למועדון ולהיכנס להליך של תוכנית רב-שנתית תוך בניית חזון חדש למועדון, הגדרת מטרות ויעדים, הגדרת סמכויות ועוד.

* בהפועל ירושלים, אשר עלתה לליגה הלאומית, ממשיכים במרץ את ההכנות לקראת העונה הבאה כשהמגמה הברורה היא להשאיר את רוב שחקני הסגל הנוכחי המורכב ברובו משחקני בית. מי שכבר חתמו השבוע על חוזה לעונה הבאה הם השחקנים מוסא ומחמוד סלמן. בהמשך השבוע ייפגש יו"ר הקבוצה, רביב צחי, עם אורי פסו, אסף עזו ואופיר עמרם. הקבוצה תפתח את אימוניה לעונה הבאה לקראת סוף יוני. אז צפויים האדומים לצאת למחנה אימונים, כנראה בבולגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully