וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצטרובל זה לא פרי סרק

13.5.2008 / 13:14

אסדרובאל קבררה מקליבלנד ניצח את טורונטו במשחק הראשון עם הומר, ובשני הוסיף טריפל פליי מדהים ללא עזרה. הפסד ליאנקיז

קליבלנד - טורונטו 0:3
קליבלנד - טורונטו 3:0

הדאבל הדר בין האינדיאנס לבלו ג'ייז הניב שני דואלים משובחים, כשבראשון מנצח פאוסטו קרמונה עם תשעה ושלושה את איי ג'יי בארנט, שסגר משחק יפהפה של 7.2 ושבעה אינינגים, אבל נאלץ להיכנע לקבררה ולהופעה הדומיננטית של קרמונה.

אלא שהפנינה הבאמת משמעותית סופקה על ידי קבררה במשחק השני, בו נוצחו לבסוף האינדיאנס 3:0 באינינג העשירי, לאחר שקליף לי שוב היה כיבוי אורות מוחלט, אבל הפעם לא זכה בניצחון. לי סיים את המשחק עם תשעה אינינגים וחמש הכשות, כששון מרקום שמולו מגיב עם שמונה וחמישה משלו והשניים גוררים את המשחק לאינינג עשירי, בו רשמו הג'ייז שלוש ריצות על רפאל בטנקורט. בי ג'יי ריאן זכה בניצחון, בטנקורט רשם את ההפסד וסקוט דאונס את השמירה.

וכאן אנחנו חוזרים לקבררה, שהפך לשחקן ה-14 בסך הכל בהיסטוריה שרושם טריפל פליי ללא עזרה מהחברים. באינינג החמישי עמדו שני שחקנים על הבסיסים, כשלייל אוברביי ניגש לחבוט. הכדור של אוברביי נראה כמו סינגל ודאי, אבל קבררה תפס את הכדור בצלילה (פסילה של אוברביי), דרך על הבסיס השני (פסילה של קווין מנץ' שרץ מהראשון) ותייג בכפפה את השחקן השלישי (מרקו סקוטארו). "לא אדבר על המהלך הזה כי לא ניצחנו", אמר מאמן קליבלנד, אריק וודג'. "נחמד לקבל ניצחון ביום שבו כלום לא הולך לנו", סיכם ארון היל מטורונטו.

טמפה ביי מאיימת

טמפה ביי - ניו יורק יאנקיז 1:7

מאט גארזה הגיש שבעה והכיש שלושה, דיונר נבארו רשם שלוש חבטות מול האקסית ואנדי פטיט עזב מוקדם עם ארבעה אינינגים והפסד. "הם משחקים מצוין", התרשם קפטן היאנקיז, דרק ג'יטר, מהרייז, שכבר עומדים על מאזן של 16:22, בעיקר לעומת ה-20:19 של היאנקיז. אלכס רודריגז עדיין לא חוזר מרשימת הפצועים.


מינסוטה - בוסטון 3:7

ליבאן הרננדז ספג הומר בן שתי ריצות באינינג ראשון של שלוש ריצות מהרד סוקס, אבל השתפר בהמשך ורשם ניצחון הודות לחולשתו של קליי בוכהולץ. המגיש הצעיר של בוסטון סגר 4.1 אינינגים בלבד עם שבע ריצות חובה והפסד, והטווינס לקחו שלושה מארבעה מהרד סוקס.


טקסס - סיאטל 12:13

משחק מטורף אבל נטול קטטות בסייפקו פילד, כשרמון ואסקז חובט להומר מנצח באינינג העשירי ומעניק למארינרס ניצחון גדול. המארינרס פתחו עם 0:5 על ויסנטה פאדייה והורידו אותו מהרקיע שאליו הגיע במשחקים האחרונים, אבל אחרי שלושה אינינגים הייתה התוצאה 5:6 לריינג'רס. טקסס נראתה כמשייטת לניצחון, אבל באינינג התשיעי ספגה ארבע ריצות שהשוו ל-12:12, לפני הומר הניצחון של ואסקז. ג'וש המילטון ומילטון בראדלי עם הומר לטקסס, ראול איבנייז, קנזי ג'וג'ימה ו-ולאדימיר "מה, אין גלן פידיך היום?" בלנטיין עם הומרים לסיאטל. ניצחון לדאג מאת'יס, הפסד לברנדון מורו.


לוס אנג'לס איינג'לס - שיקגו וייט סוקס 7:10

עוד שוט אאוט, הפעם באנהיים, כשמארק בהרלי לא מצליח להתייצב וסופג הפסד חמישי העונה. ניק אדנהארט ספג ארבע ריצות אבל החזיק את הראש מעל למים וזכה בניצחון באיינג'לס, כשפרנסיסקו רודריגז מנפק שמירה מספר 15 העונה. הומר לולאדימיר גררו, שניפק שתי חבטות וארבעה ריביז לאיינג'לס. ארבע חבטות לג'רמיין דיי בגרביים.

NL: המטס מקבלים מקלחת

ניו יורק מטס - וושינגטון 10:4

לפני יומיים ניצח אוליבר פרז את סינסינטי, והפעם נוצחו המטס על ידי פרז אחר, אודאליס, שהכיש חמישה ניו יורקרים ב-6.1 אינינגים של עבודה. דייויד רייט ודמיון איסלי מהמטס חבטו לשני ההומרים היחידים במשחק, נלסון פיגרואה עם ההפסד.


פיטסבורג - אטלנטה 0:5
פיטסבורג - אטלנטה 8:1

כמו בדאבל הדר של קליבלנד וטורונטו, גם זה חולק. במשחק הראשון שלטו הפייראטס עם שישה אינינגים טובים של זאק דיוק ועוד שלושה של הבולפן כדי לנצח 0:5. אדם לה רוש חבט להומר נגד קבוצתו לשעבר. בשני הגיש טים הדסון פנינה של שבעה וחמישה, מארק קוטסאיי רשם שלוש חבטות ושלושה ריביז, כשבריאן מק'קאן חובט להומר והמנופה מסגל הולנד ליורו, ג'ון ואן בנסחוטן, עם ההפסד.


שיקגו קאבס - סן דייגו 3:12

רנדי וולף הפגין יכולת טובה לאחרונה, אבל הקאביז טובים יותר. קרלוס זמבראנו הגיש שבעה וחמישה, שיקגו התפוצצה באינינג החמישי והשישי עם 11 ריצות ו-וולף סגר משחק הפסד עם ארבעה אינינגים ושבע ריצות חובה. הומרים לאלפונסו סוריאנו משיקגו ולג'ודי גרוט מסן דייגו.


סינסינטי - פלורידה 7:8

מוליכת המזרח נעצרה על ידי הרדס, שסופסוף נתנו תמיכה לארון הראנג והקנו לו ניצחון שני העונה. זה קרה דווקא במשחק שבו ספג הראנג ארבע ריצות, אבל עדיין סיים עם שבעה וארבעה. ג'ף קפינגר וברנדון פיליפס חבטו להומרים, פרנסיסקו קורדרו עם שמירה שישית העונה וטיילור טנקרסלי עם ההפסד. הומרים לג'רמי הרמידה, הנלי רמירז וכמובן לדני אוגלה התותח (מספר 12) בפלורידה.


מילווקי - סט. לואיס 3:8

ריאן בראון לוהט, מה זה לוהט? מבעבע. בראון חבט לצמד הומרים במשחק השני ברציפות, כשהקרבן שלו הוא דווקא אדם וויינרייט שהיה עד כה מצוין בקרדינלס. וויינרייט הסגיר גם הומר לביל הול, כשמנגד לא מספיק לקרדינלס ההומר השביעי העונה של ריק אנקייל. שישה אינינגים בניצחון לדייב בוש, שמירה לגיירמו מוטה, הקלוזר החדש של הברוורס, והפסד לוויינרייט.


סן פרנסיסקו - יוסטון 7:3

רוי אוסוולט ספג שלוש ריצות אבל שמונה ושישה וסיוע של ההתקפה עזרו לו להשיג ניצחון. הומר מספר 13 העונה ללאנס ברקמן, על בארי זיטו שלשם שינוי לא ספג את ההפסד אחרי שישה ושלושה. הפסד לויני צ'וק והומר לג'ון באוקר מסן פרנסיסקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully