וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון הדרי ימשיך באחי נצרת

יצחק סולומון

12.5.2008 / 19:00

המאמן ידריך את הקבוצה עונה נוספת ביחד עם נג'ואן גרייב. קרלוס סבדיוס מבוקש על ידי נציונל הרומנית, שעלתה לליגה הראשונה

מאמן מכבי אחי נצרת, שמעון הדרי ועוזרו נג'ואן גרייב, ימשיכו לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה. בשבועיים האחרונים נערכו מספר פגישות והצדדים הגיעו להבנות על המשך שיתוף הפעולה.

המינוי של הדרי לעונה נוספת הוא ניצחון של יושב ראש הקבוצה, כאיד אבו עייאש, שהוכיח כי הוא האיש החזק במועדון. סגן ראש העיר, עלי סלאם, ניסה לקדם מהלך לפיו נג'ואן גרייב ימונה למאמן הקבוצה. היו שטענו כי מדובר במהלך פוליטי, משום שגרייב הוא בן העיר והתקופה היא ערב בחירות לרשות המקומית.

חבר הנהלת הקבוצה, אחמד חילו, אמר היום: "יש החלטה פה אחד שהצוות המקצועי ימשיך. בסך הכול אנחנו מרוצים מהעבודה שלהם". הדרי הוסיף: "אני לא מסתיר את העובדה שהיה לי טוב בנצרת. יש כאן אנשים נפלאים. הכול סגור ב- 99 אחוז, נשאר רק לחתום על חוזה רשמי".

החלוץ הקולומביאני של הקבוצה, קרלוס סבדיוס, מבוקש בקבוצת נציונל, שעלתה לליגה הראשונה ברומניה. מי שיצר את הקשר הוא גבריאל ווחין, ששיחק בעבר במדי מכבי אחי נצרת, המשמש היום כמנג'ר הקבוצה הרומנית. ווחין צפה בקלטות של סבדיוס, והתרשם מיכולתו. לסבדיוס חוזה לעוד ארבע עונות בנצרת וכרטיס השחקן שלו שייך ליושב ראש, אבו עייאש, שמתכוון לטוס איתו לרומניה בסיום הליגה ולסגור את הפרטים האחרונים.

סבדיוס לא שותף השבוע במשחק מול ראשון לציון בשל פציעה באימון שקדם למשחק. הקנס בגובה 10 אלף שקל שספג, בעקבות החרמת המשחק מול הפועל באר שבע, לפני שבועיים, בוטל. השחקנים קיבלו את הכספים המגיעים להם עד לסיום העונה, בצ'קים דחויים, לחודשים אוגוסט, ספטמבר ואוקטובר.
בקבוצה בודקים אפשרות לקיים מחנה אימונים בפראג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully