וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוויפ, סוויפ, אבל על אריזונה?

12.5.2008 / 16:12

דרק לי והקאבס טאטאו את הדיאמונדבקס עם 4:6 במשחק השלישי בסדרה. מומנטום טוב ליוסטון, וייקפילד ובוסטון נכנעו במינסוטה

שיקגו קאבס - אריזונה 4:6

הדיאמונדבקס נראו מפחידים מאוד באפריל, אבל השבוע האחרון החזיר אותם למימדים של בני אנוש, ועם מאזן 15:23 הם נראים פחות מאיימים. דאבל בן שתי ריצות של דאריל וורד שבר באינינג השמיני שוויון, והקאביז חזרו מפיגור 4:2 לניצחון. קרלוס מרמול רשם W, קרי ווד סיפק את השמירה וטוני פנייה סיים עם ההפסד. ריד ג'ונסון ודרק לי עם הומרים לשיקגו.


לוס אנג'לס דודג'רס - יוסטון 8:5

האסטרוס ניצחו משחק שבו שלט בהם הירוקי קורדובה בצורה מושלמת. המגיש נכנס עם נו היטר לאינינג השביעי ביתרון 0:2 ויצא לאחר 6.2 ביתרון 1:2. אלא שבאינינג השמיני החריב ג'ונתן ברוקסטון כל רגש חיובי אפשרי בדודג'רס, הרשה לא פחות משש ריצות ונחל הפסד. שלוש חבטות ושני ריביז להאנטר פנס, בלייק דה וויט עם שלוש חבטות לדודג'רס וג'ף גרי עם הניצחון.


מילווקי - סט. לואיס 3:5

ריאן בראון, רוקי השנה שעברה, נכנס לכושר. בראון חבט לשני הומרים, השישי והשביעי שלו העונה, על בריידן לופר, וג'ף סופאן בלט בהגשה עם שבעה וארבעה. שמירה ראשונה העונה לבריאן שאוס, הומר לריאן לודוויק והפסד ללופר.


סן פרנסיסקו - פילדלפיה 3:4

סטיב הולם נכנס למטרות הגנתיות בג'איינטס, אבל את החלק שלו עשה התופס המחליף בהתקפה. הולם חבט להומר בן שתי ריצות על ג'יי סי רומרו באינינג השביעי, וסייע לג'ק טשנר והג'איינטס לנצח את המשחק. שמירה מספר 11 העונה לבריאן ווילסון.


וושינגטון - פלורידה 5:4

דני אוגלה בעונת שיא. שחקן הבסיס השני המוכשר של המארלינס חבט להומר ה-10 וה-11 העונה, השני והמשמעותי יותר באינינג השמיני. רגע אחרי שג'רמי הרמידה השווה בהומר משלו ל-4:4. לוגאן קנסינג זכה בניצחון, שהיה השביעי ברציפות של הדגים. ארון בון ורוני בליארד עם הומרים לנשיונאלס, לואיס אייאלה עם ההפסד.


ניו יורק מטס - סינסינטי 3:8

אוליבר פרז סגר שישה ושמונה והחזיר לעצמו מעט מהיכולת הטובה לה הוא מסוגל, בעוד קרלוס בלטראן ממשיך לזרוח עם הומר שלישי העונה וריאן צ'רץ' תורם הומר משלו למערכה. הפסד לג'וני קואטו.


סן דייגו - קולורדו 1:6

הפאדרס מתחילים בניסיונות ההחייאה שלהם לעונה אחרי הפתיחה החלשה, כשכריס יאנג מגיש היטב שישה ושבעה וחליל גרין וסקוט היירסטון מגבים עם הומרים. הפסד לגרג ריינולדס.

המשחק בין פיטסבורג לאטלנטה נדחה בגלל גשם.

AL: ווייקפילד כבר לא חסין במינסוטה

מינסוטה - בוסטון 8:9

היו ימים שבהם טים ווייקפילד היה בלתי פגיע במטרודום, אבל הימים הללו עברו מן העולם. קרייג מונרו חבט לשני הומרים, אחד מהם על ווייקפילד (2.2 אינינגים והפסד), הוסיף אליהם ארבעה ריביז ועזר לניק בלקבורן לנצח, למרות שמירה רעה של ג'ו ניית'ן, שספג שתי ריצות חובה. הומר גם לאדם אוורט במינסוטה ולקוקו קריספ מבוסטון.


טמפה ביי - לוס אנג'לס איינג'לס 5:8

אחרי שג'ו סונדרס נחל הפסד בכורה בשבת היה גם ארווין סנטנה קרוב להפסד (המגיב ולאד גררו - זה מה שקורה כשרוצים חשיפה גדולה מדי. יש דברים שעדיף לעשות בשקט, מתחת לאור הזרקורים...), אבל הצליח להגיע לעמדת ניצחון. סנטנה פיגר 3:0, האיינג'לס עלו ל-4:5 ואז החלה הקריסה. סנטנה פינה את מקומו לג'סטין ספייר שהעניק ריצות עד אין קץ, בהן הומר לקרל קרופורד, הרייז עלו עם ארבע נקודות ל-5:8 באינינג השישי ושמרו על הניצחון עד לסיום. ג'יי פי האוול עם ה-W, טרוי פרסיבל עם השמירה, ספייר עם ההפסד.


קנזס סיטי - בולטימור 0:4

אחרי תקופה לא קלה, בריאן בניסטר חזר לעצמו עם שמונה אינינגים יהלום וחמש הכשות בניצחון. בריאן בורס נחל את ההפסד.


טקסס - אוקלנד 12:6

לכל דבר טוב יש סוף, גם לרצף של חמישה ניצחונות של הריינג'רס. ריץ' הארדן חזר מרשימת הפצועים כדי להסריח קשות באוקלנד ונטש אחרי 3.2 אינינגים וחמש ריצות חובה. למזלו של הארדן ההתקפה הופיעה למשחק, כשדריק בארטון ואמיל בראון חובטים להומרים והבולפן מייצב את המשחק. ניצחון לסנטיאגו קאסייה, הפסד לפרנקלין ג'רמאן.


סיאטל - שיקגו וייט סוקס 3:6

הפעם הפתיחה של גאווין פלויד לא הייתה מבריקה, בלשון המעטה. פלויד, שפלירטט פעמיים העונה עם נו היטר, רשם חמש ריצות חובה ואת ההפסד, אישירו סוזוקי היה בעל מניות רבות בניצחון עם שלוש חבטות. מיגל באטיסטה עם הניצחון, שמירה לג'יי ג'יי פאץ, הומר לראול איבנייז.


המשחקים בין דטרויט ליאנקיז ובין קליבלנד לטורונטו נדחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully