וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה עדיין מאמינה

אריק רחמיאן

12.5.2008 / 21:01

בקבוצה מהמקום השני קיימת אופטימיות זהירה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בשבת. נמשכים המאמצים להכשיר את אבי סטרול

מכבי נתניה החלה היום (שני) בהכנות למשחק העונה שלה, בשבת מול בית"ר ירושלים. כזכור, הקבוצה של ראובן עטר הפסידה בשלושת המפגשים נגד בית"ר העונה (שניים בליגה ואחד בחצי הגמר), אבל בצוות המקצועי קיימת התחושה "כי ניתן לשבור את המנחוס" ולנצח בשבת את האלופה בטדי.

לשחקני הקבוצה ציפתה היום הפתעה בדמות ביקור של קשר הקבוצה לשעבר, תמיר כהן, שהגיע לבקר בקופסה אחרי שהבטיח יחד עם חבריו את הישראותה של בולטון בפרמיירליג האנגלית, ונחת היום בארץ.

הקשר, שהתקבל בחום ושוחח ארוכות עם המאמן ראובן עטר, אמר "התגעגעתי לחברים בתניה וקפצתי לבקר. מכבי נתניה זו המשפחה השנייה שלי בארץ וה כיף לראות את החברים. אני מחזיק להם אצבעות ומקווה שגם העונה הם יסיימו במקום השני".

הבלם אבי סטרול עדיין לא החלים מפציעתו וערך אימון קל, כשכרגע עדיין לא ברור אם הוא יוכל ליטול חלק במשחק בשבת. כזכור, הבלם נעדר משני משחקיה האחרונים של הקבוצה והוא עדיין זקוק למספר ימי החלמה נוספים. בנתניה ייעשה השבוע מאמץ גדול להכשירו, שכן הבלם לואיס מרין הורחק בכרטיס אדום מול אשדוד בשבת, וייעדר מהמשחק. החלוץ איתי שכטר, שפרק את הכתף באותו משחק, לא התאמן והמשיך לנוח על פי הוראת הצוות הרפואי. רק בהמשך השבוע הוא ישוב לאימונים ואז יתברר אם הוא ישחק בטדי.

הערב הודיע בית הדין העליון של ההתאחדות שהיציע המזרחי בטדי ישאר סגור ושבית"ר לא תוכל לאכלס בו את אוהדי נתניה, כפי שתיכננה לעשות בתחילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully