וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההנהלה לדוידוביץ': שחק מול הפועל ת"א לפני הניתוח

12.5.2008 / 11:54

חיפה העמידה תנאי לשחרור, השוער צפוי להסכים. רנאטו, שהוחלף בטענה לכאבי גב, ערך בדיקה, התוצאות היו תקינות. גורם במועדון: "נמאס לו"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

"כדאי לדוידוביץ' לתת הופעה טובה"

הנהלת מכבי חיפה מחייבת את השוער ניר דוידוביץ' לעמוד בין הקורות במשחק הבא מול הפועל תל אביב, כתנאי לשחרורו לניתוח שהוא אמור לעבור בחו"ל. דוידוביץ', שכבר הובהר לו שמדובר בתנאי ליציאתו לניתוח, צפוי להסכים לבקשה מאחר ושני הצדדים לא רוצים להגביר את המתיחות הקיימת בין הצדדים. גורם בכיר בחיפה התייחס לסוגיה ואמר: "ניר יפתח בהרכב, ורק ביום ראשון או שני הוא יטוס לניתוח". הצוות הרפואי קבע השבוע כי השוער כשיר, ולכן אם דוידוביץ' יסרב, במועדון לא יעברו על כך בשתיקה.

במועדון מייחסים חשיבות רבה להופעתו של דוידוביץ' במשחק הקרוב, במיוחד לאור העובדה ששוער המשנה, יהב יולז'רי, עשה מספר טעויות במשחק מול מכבי תל אביב. "כדאי שייתן הופעה טובה, ויחזור לארץ עם הראש נקי", אמר גורם בצוות המקצועי. בלי קשר, דוידוביץ' ידרוש מהנהלת חיפה לחתום על החוזה המשודרג שלו, עד 2012, לאחר שישוב מהניתוח.

במועדון כועסים על הקשר הברזילאי רנאטו, שהוחלף לאחר עשר דקות של משחק. מתברר כי רנאטו התלונן על כאבי גב מספר ימים לפני המשחק, והוא עבר בדיקת סי.טי בעמוד השדרה שקבעה שמצבו הרפואי תקין. למרות זאת, רנאטו ביקש להתחלף, הוריד את החולצה עוד לפני שירד לחדר ההלבשה ונראה כעוס. גורם במועדון אמר על כך: "כנראה שנמאס לו והוא רוצה לחזור הביתה". במועדון כועסים על הזלזול שמפגין השחקן לאחרונה, במיוחד לאור העובדה שמדובר באחד המשתכרים הגבוהים בקבוצה. רנאטו מרוויח 400 אלף דולר לעונה ויש לו חוזה לארבע שנים במכבי חיפה. אם הוא יתעקש לעזוב לארגנטינה, אלישע לוי וההנהלה לא יעמדו בדרכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully