וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר וסטרול צפויים לשוב לאימונים רק לקראת סופ"ש

אריק רחמיאן

11.5.2008 / 23:19

במכבי נתניה עושים מאמצים להכשיר את שני השחקנים למשחק המסקרן מול בית"ר ירושלים בטדי. שחקן בקבוצה: "אין מה לפנטז על אליפות"

שחקני מכבי נתניה, שניצחו אמש את מ.ס אשדוד וביססו את מעמדם במקום השני, זכו היום (ראשון) ליום חופשי וכבר מחר יחלו את הכנותיהם לקראת המפגגש מול האלופה בית"ר ירושלים, ביום שבת הקרוב. למרות שפער הנקודות הצטמצם ותאורטית נתניה יכולה להיאבק על התואר, בקבוצה נשארים ריאלים וגם היום מרבית השחקנים השמיעו דעה לפיה "אין מה לפנטז על האליפות והמטרה הייתה ונשארה המקום השני והשתתפות במפעל האירופאי עונה שניה ברציפות".

החלוץ איתי שכטר, שפרק אתמול את הכתף והוחלף במחצית, עבר היום סדרת בדיקות וצילומים בהם לא נמצאו ממצאים המעידים על שבר או החמרה במקום הפציעה. יחד עם זאת, רופא הקבוצה הורה לשחקן לנוח מספר ימים ורק לקראת סוף השבוע הוא יעבור בדיקות נוספות. במידה ויתברר שהחלים לחלוטין, הוא ישוב לאימונים. בצוות המקצועי מאמינים ששכטר יוכל ליטול חלק במשחק החשוב מול בית"ר. אצל החלוץ תיירי טאזמטה, שסבל אתמול מכאבי בטן עזים ואושפז במהלך היום בבית החולים, חלה הטבה ניכרת. טאזמטה, שנעדר מסגל הקבוצה אתמול בערב, נבדק היום ומחר כנראה יחזור לאימונים.

הבלם אבי סטרול, שלא נכלל אתמול בסגל הקבוצה בשל פציעה בגיד אכילס, ימשיך לעבור טיפולים במטרה להכשירו למשחק ביום שבת. בצוות המקצועי והרפואי יעשו השבוע מאמץ להכשיר את סטרול וזאת על מנת שהוא יוכל להחליף לואיס מרין, שספג כרטיס אדום במפגש עם אשדוד.

השבוע צפוי הבעלים דניאל יאמר להחליט לגבי זהות המאמן והצוות המקצועי שיעבדו לצידו של המנג'ר לותר מתיאוס. כזכור, מתיאוס דרש להביא עמו צוות מקצועי מגרמניה, אבל בסופו של דבר הסכים להתעקשותו של יאמר שהצוות שיעבוד עימו יהיה מקומי. בהחלטה משותפת של שניהם, שלושת המועמדים ששמותיהם עלו הם כוכבי העבר שגדלו במועדון שלום תקוה, בני לם ודוד פיזנטי.

בנתניה הובעה אכזבה מהחלטת נשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל לדחות את בקשתה לבטל את ההחלטה לקיים משחק חוזר בין קבוצת הנוער של המועדון למכבי פתח תקוה. כאמור נשיאות בית הדין העליון החליטה להשאיר על כנה את ההחלטה והמשחק החוזר יתקיים ביום רביעי בקופסא. המנצחת תעפיל לגמר מול האלופה, בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully