וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראובן עטר לא יגיע לבני סכנין"

יצחק סולומון

11.5.2008 / 15:30

מקורבו של מאמן נתניה מסביר מדוע לא יאמן בדוחא: "הוא לא מזלזל בסכנין, אבל חושב שמגיע לו יותר". בקבוצה מקווים שעטר ייענה לאתגר

"ראובן עטר לא יגיע לבני סכנין", כך אומר מקורב למאמן שמוביל את מכבי נתניה למקום השני בטבלה, ויעזוב את הקבוצה בסיום העונה לטובת לותר מתיאוס הגרמני.

מקורבו של המאמן מסביר: "ראובן מרגיש ובצדק שאחרי השנתיים היפות במכבי נתניה, מגיע לו לאמן את אחת הקבוצות הגדולות של הכדורגל הישראלי. הוא לא מזלזל לרגע בסכנין, הוא מלא ההערכה למה שעשו שם העונה, אבל הוא חושב שמגיע לו יותר, גם במחיר של ישיבה בבית בתחילת העונה הבאה".

לפני כשבועיים גיששו גורמים מסכנין אצל ראובן עטר, שידע כבר כי נתניה סגרה עם מתיאוס. עטר הודיע לנציגי סכנין כי מבחינתו אין מה לדבר עד לסיום העונה. היו שפירשו את התגובה של עטר כהתנהגות ספורטיבית, נוכח המערב הפרוע ששורר בשוק המאמנים, בו כולם מדברים וסוגרים עוד לפני סיום העונה. אבל על פי מקורבו, "זו הייתה דרך דיפלומטית להוריד ממנו את סכנין, מבלי לפגוע בהם, כי אף אחד לא יודע מה ילד יום".

על פי המקורב לעטר, "ראובן לא יילך לסכנין לא רק בגלל שהיא לא אחת הקבוצות הגדולות, אלא גם בגלל שהוא יודע שהתקציב שם מוגבל, ואחרי העזיבה הצפויה של בוזגלו, קולמה ויבוריאן, תתקשה הקבוצה להביא מחליפים בעלי שיעור קומה, שייכנסו לנעלים שלהם. אין לו ספק שסכנין של העונה הבאה תהיה פחות טובה מזו של העונה הנוכחית", אומר מקורבו של עטר.

יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים אומר בכל הזדמנות כי הוא מחפש מאמן שימשיך את דרכו של אלישע לוי, בכל הקשור להתנהלות העממית מול השחקנים, אחד שיהיה מחובר למשפחת בני סכנין. "ראובן עטר הוא אחד כזה", אמר גנאים למקורביו. בסכנין מקווים שבסופו של דבר ייענה עטר לאתגר ויסגור בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully