וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשעה טובה, מדוקס

11.5.2008 / 12:44

גרג מדוקס קצר ניצחון 350 בקריירה, סן דייגו ניצחה 2:3 את קולורדו. בלטראן התעורר, אבל המטס רק חלקו דאבל הדר עם הרדס

סן דייגו - קולורדו 2:3

גרג מדוקס חיכה לזה הרבה זמן, אבל אחרי שישה אינינגים טובים ושמירה של טרבור הופמן, זה סופסוף הגיע - ניצחון הקריירה ה-350. "זה כיף, לא אגיד שלא", אמר מאד דוג, "אבל אסור לשכוח שאנחנו במאי ולא משחקים בייסבול טוב". אדריאן גונזאלס היה האחראי לציון הדרך של מדוקס עם הומר בן שלוש ריצות אובלדו חימנז רשם את ההפסד.


ניו יורק מטס - סינסינטי 6:12
ניו יורק מטס - סינסינטי 7:1

קרלוס בלטראן היה חלש מאוד עד כה העונה, אבל התעורר עם שתי חבטות וחמישה ריביז, כדי לעזור למטס לנצח את המשחק הראשון 6:12. יוהאן סנטנה הגיש שישה וטיגן חמישה כדי לזכות בניצחון רביעי העונה, קרלוס דלגדו ובריאן שניידר חבטו להומרים ומאט בלייל רשם את ההפסד.

במשחק השני גמלו הרדס עם ניצחון 1:7 על מייק פלפרי והמטס, כשברונסון ארויו דופק הצגה של שמונה ותשעה. חמש חבטות לשורטסטופ ג'ף קפינגר.


וושינגטון - פלורידה 11:0

המארלינס ממשיכים בדרכם שלהם ב-NL מזרח, כשאנדרו מילר נותן הצגה של שבעה ושבעה וקודי רוס, דני אוגלה ו-ווס הלמס חובטים להומרים. מייק או'קונור עם ההפסד.


פיטסבורג - אטלנטה 2:5

הפייראטס ממשיכים לעשות לברייבס את החיים קשים, עם 7.1 אינינגים יפים של טום גורזלאני ושמירה תשיעית העונה של מאט קאפס. ג'ייסון ביי עם הומר לפייראטס, מארק טשיירה עם החמישי במספר לאטלנטה. הפסד לצ'אק ג'יימס.


שיקגו קאבס - אריזונה 2:7

אלפונסו סוריאנו חבט באינינג השביעי לדאבל שהפך את התוצאה על צ'אד קוולס הגרוטאתי, ונתן השראה לשש ריצות שהפכו פיגור 2:1 של הקאביז. קוסקיי פוקודומיי חבט להומר בשיקגו, שישה ושבעה לריאן דמפסטר, כשאת הניצחון משיג סקוט אייר. קוולס עם ההפסד, מארק שרצר עם שישה ושישה באריזונה.


לוס אנג'לס דודג'רס - יוסטון 5:0

כריס סמפסון הגיש שבעה והכיש שלושה, לאנס ברקמן המשיך ביכולת הטובה עם שתי חבטות והאסטרוס מיגרו את הדודג'רס. חמישה אינינגים בהפסד לצ'אד בילינגסלי.


מילווקי - סט. לואיס 5:3

אריק גאנייה בדרך החוצה מתפקיד הקלוזר של הברוורס, אחרי עוד הופעה מבישה שכללה שתי ריצות חובה באינינג התשיעי והציבה את ה-ERA שלו על 6.89. ריאן לודוויק שוב היה הקלאץ' של הקרדינלס עם הסינגל שהכניס את הריצות פנימה, והעניק ניצחון לראס ספרינגר. שמירה לריאן פרנקלין, הומרים לכריס דאנקן מסט. לואיס ולפרינס פילדר ממילווקי. שבעה ושישה לבן שיטס מהברוורס.


סן פרנסיסקו - פילדלפיה 2:8

עוד הופעה מצוינת של טים לינסקאם, שהגיש פנינה של שמונה ושמונה (ERA עונתי של 1.61), ונתמך בהומרים של ארון רוואנד ורנדי ווין. ההפסד שייך לג'יימי מוייר קשישא, הומרים לריאן הווארד ולכריס קוסטה מהפיליז.

פפלבון קם מהקרשים

מינסוטה - בוסטון 5:2

אחרי שתי שבירות רצופות, ג'ונתן פפלבון חזר לעצמו עם שמירה נקיה ושני סטרייקאאוטים. מי שהביאו אותו למצב היו קווין יוקיליס, מייק לואל, ג'ד לאורי וקוקו קריספ שחבטו להומרים ודייסקיי מאטסוזקה, שהוליך רק שלושה חובטים והיה אדיר עם שבעה ושבעה. גלן פרקינס עם ההפסד במינסוטה.


דטרויט - ניו יורק יאנקיז 5:2

היאנקיז חזרו למאזן חצוי (19:19), ניצחו לראשונה העונה את הטייגרס ונעזרו בהומר בכורה של דרק ג'יטר. שישה אינינגים טובים לדארל רסנר ושמירה עשירית למריאנו ריברה, כשמאט ג'ויס חובט להומר על רסנר בדטרויט וג'רמי בונדרמן מסיים עוד הופעת נפל עם ארבעה אינינגים, חמש ריצות חובה והפסד רביעי העונה.


קליבלנד - טורונטו 0:12

גריידי סיזמור הפציץ עם שני הומרים שכללו חמישה ריביז, ארון לאפי סגר ניצחון קליל של שבעה אינינגים והאינדיאנס עשו עבודה מהירה על דסטין מקגאוון, שספג שש מתשע ריצות החובה שלו כבר באינינג הראשון. שתי חבטות ושלושה ריביז לויקטור מרטינז.


טמפה ביי - לוס אנג'לס איינג'לס 0:2

אחרי ההופעה הדומיננטית של ג'יימס שילדס בשבת, הגיע גם סקוט קאזמיר לגבעה והגיש שישה אינינגים נקיים עם שש קטילות. שלוש חבטות לאקינורי איוואמורה, הפסד בכורה העונה לג'ו סונדרס, שהגיש שישה אינינגים סולידיים, שמירה שמינית לטרוי פרסיבל.


טקסס - אוקלנד 4:6

הפעם הריינג'רס לא השיגו את שלהם בשאטאאוט, אבל התוצאה הסופית הייתה ניצחון חמישי רצוף, למרות נטישה של קווין מילווד כבר לאחר שני שליש אינינג בשל פציעה. ג'וש רופ זכה בניצחון עם שלושה אינינגים, מילטון בראדלי חבט להומר חמישי העונה. הפסד לשחקנית הפורנו דיינה איבלנד.


קנזס סיטי - בולטימור 6:5

5.1 אינינגים של גארט אולסון, הומר של קווין מילאר ושמירה 13 העונה של ג'ורג' שריל החזירו את האוריולס למאזן חיובי (18:19). 5.1 אינינגים לברט טומקו בהפסד.


סיאטל - שיקגו וייט סוקס 8:4

שש ריצות של הגרביים באינינג השני עזרו להם, כמו לבולטימור, לעלות למאזן חיובי. חאווייר ואסקז הגיש 5.2 אינינגים וזכה בניצחון רביעי העונה, קרלוס קוונטין ובריאן אנדרסון חבטו להומרים וג'רוד וושבורן נטש עם הפסד לאחר חמישה אינינגים ושבע ריצות חובה. הומר לאדריאן בלטרה בסיאטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully