וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א אופטימית: "נגיע לגמר עם אנרגיות טובות"

קרן שמש

11.5.2008 / 11:58

האווירה בהפועל ת"א מצויינת והשחקנים מאושרים: "אנחנו לא פוחדים מבית"ר". בקבוצה דוחים את ההכנות לעונה הבאה אחרי גמר הגביע

בהפועל תל אביב מרוצים. האווירה במועדון מצויינת לאחר משחק הניצחון אמש (שבת) בחוץ על בני סכנין (0:1). שלוש הנקודות העלו את מאזנה של הפועל ל-37 נקודות, וכעת היא מרוחקת שבע נקודות מהקו האדום, כשנותרו רק שלושה מחזורים לסיום העונה.

"התחושה באמת טובה, כולם מאוד שמחים. אנחנו מרגישים כי הצלחנו במשימה והבטחנו הישארות בליגה. ברור שלא נפסיק להילחם ולנסות לנצח, אבל ההרגשה מצוינת", אמר אחד השחקנים, שהוסיף: "יש לנו משחק חשוב מאוד ביום שלישי, בגמר הגביע נגד בית"ר. אנחנו מגיעים עם המון אנרגיות טובות. נכון שבית"ר מגיעה עם מטענים מהליגה, אבל זה לא מפחיד אותנו להפך, נעשה הכל כדי להשאיר את הגביע בבית".

האדומים מחכים ליום שאחרי גמר הגביע כדי להתחיל בהכנות לקראת העונה הבאה. המאמן אלי גוטמן, שנשאל לאחר המשחק נגד סכנין על המשך עבודתו במועדון, השיב כי עליו לעבור קודם כל את הגמר ורק לאחר מכן יתייחס לעתידו. היום המשיכו בהפועל באותו קו ומספרים אחרי יום שלישי, דברים יתחילו להתבהר בקבוצה: "המשחק ביום שלישי חשוב מאוד ומרגש. נעבור אותו ואז נתחיל להתמקד בעונה הבאה. כרגע אנחנו לא חושבים על כלום חוץ מהגמר", אמר גורם בהנהלת המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully