וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלק מהצעירים יבקשו לעזוב את מכבי פ"ת

11.5.2008 / 9:30

קדוסי וגבאי בראש הרשימה. הסיבה: ריבוי החלוצים. במועדון בונים על בן חיים שחתום ל-5 שנים. 3 זרים יצטרפו. אוהד כהן עשוי לעזוב לבלגיה

מספר שחקנים צעירים של מכבי פתח תקוה יבקשו ככל הנראה לעזוב את הקבוצה בתום העונה. מה שהשפיע על דעתם של אותם שחקנים הוא ריבוי החלוצים בקבוצה. בפתח תקוה, אם הקבוצה תישאר בליגה, מתכוונים להתחזק במהלך הקיץ בחלוץ זר אחד לפחות.

בקבוצה בונים על טל בן חיים, שחתום על חוזה לחמש שנים, אבל יחד עם זאת אין כוונה לשחרר את רוביל סרסור ועומר דמארי. החלוץ הירקלי ג'פרידזה, שיחפש קבוצה בקיץ, משחק גם הוא לפני אוהד קדוסי ודובב גבאי שמתכוונים לבקש לעזוב. בפתח תקוה לא מתכוונים למכור את השניים, אלא אם כן תגיע הצעה מפתה. קדוסי לא ישוחרר בסכום פחות ממה שדרש עבורו המועדון בקיץ, 800 אלף דולר.

במהלך הקיץ צפויה הקבוצה להתחזק בשלושה זרים, בנוסף לחאבייר דירסאו שלו תוצע הארכת חוזה לעונה. טרם נעשתה פניה רישמית, משום שבמועדון מתכוונים קודם להבטיח את ההשארות בליגה.

מספר אנשי עסקים המקורבים לאוהד כהן בודקים אפשרות לפיה השוער יעזוב בעונה הבאה לאחת הקבוצות מהליגה הבלגית הראשונה. עד עכשיו נבדקו מספר אפשריות, אך הדברים טרם נכנסו להליך של מו"מ. לא מן הנמנע שכהן, שחתום לשלוש שנים בפתח תקווה, יעזוב בתום העונה לליגה ביוון או בקפריסין. גם מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, מעוניין בשחקן, אך טרם נעשתה פניה רישמית. בפתח תקוה לא מתכוונים לשחררו, אלא תמורת סכומים דימיוניים.

בקבוצה עדיין לא הגיעו להסדר עם הקשר פליקס אובוקה, שמתעקש שישולם לו שכרו עד תום העונה. בתום המשחק אתמול אמרו שחקנים בקבוצה כי הם מאמינים שניצחון במחזור הבא, על מכבי תל אביב בבלומפילד, ישאיר את הקבוצה בליגה. שני מחזורים לסיום העונה תארח הקבוצה את הפועל תל אביב. במחזור הסיום היא תצא למשחק חוץ בהרצליה, שבקבוצה מקווים שייחשב עד אז לפרוטוקול בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully