וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוליק. ערן קוליק

ניר וולף

11.5.2008 / 9:20

שם כמו ערן קוליק לא יכול להיות רע. מאמן בני לוד הביא הרבה אופי לקבוצה, שמתמודדת על העלייה. וגם על ב"ש, שנמצאת בכושר נהדר

הכי קול. כשערן קוליק קיבל את הג'וב בבני לוד, עליית ליגה נראתה כמו הזיה אחת גדולה. לפני שנה הוא הציל את המועדון מצניחה לליגה השלישית וגם העונה, שלקח לפני ארבעה חודשים את הקבוצה מידיו של מישל דיין, המשימה היתה זהה. קוליק?

לפעמים השם עושה את הכל, ועם שם כמו ערן קוליק שום דבר לא יכול להיות רע. לקבוצה של דיין לא היה אופי, והיה לה תחביב להתפרק מדי שבוע-שבועיים. אצל קוליק נולד האופי - גם בתשעה שחקנים, כששום דבר לא מתחבר לה, חילצה שלשום לוד שלוש נקודות באיצטדיון גרין. עם עוד קצת אופי ולא פחות אמונה יש מצב שבעוד שבועיים יחגגו היסטוריה בשכונת הרכבת. תהיה קול, קוליק.

באר שבע פלוס 11. כדי לשמור את עצמה בתמונה גם במחזור הסיום חייבת לוד להעיף מדרכה את הפועל באר שבע, שהיא נכון לעכשיו (תחזיקו חזק) - הקבוצה בכושר הטוב ביותר בליגה.

כן, זה אולי נשמע הזוי, אבל הקבוצה הכי לא יציבה בליגה, זאת שלא הצליחה לחזור מפיגור במשחק עונה שלמה, זאת שיש לה סף שבירה נמוך יותר מההומור של ארץ נהדרת, היא גם הקבוצה שתגיע לשני מחזורי ההכרעה בכושר הטוב ביותר.

הניצחון על הפועל חיפה, שהתגלתה כאוסף של שחקנים שעושים במכנסיים ברגע האמת, שייך כולו לגילי לנדאו שעלה עם ארבעה חלוצים, ולמרות משחק מאוזן יחסית הצליח לצאת עם שלישייה. בתקופה בה אורן ניסים וחנן פדידה פוגעים, אפשר להכריז שבאר שבע מסתערת על הפרש השערים. בעוד שבועיים יתכן שזה יהיה ההבדל הקטן.

לא סגור. "ניתן לתמצת פרשה זו במשפט אחד - העלאתה של הפועל ר"ג-גבעתיים כקורבן על מזבח בצע הכסף של גורמים השולטים בחברת עמלנו, אשר עשו יד אחת עם טייקוני נדל"ן במטרה להשיא לעצמם רווחי עתק שלא כדין. פרשה זו מערבת שלל מעשים ופעולות חמורות, העולים כדי ליקוי מאורות ממש. בבקשה מפורט כיצד חברת עמלנו סחרה בזכויות לא לה, כיצד שונה ייעוד מקרקעין תוך עירוב בוטה ומסוכן של הון ושלטון. פעולות חמורות אלה, כולן בוצעו על מנת לנשל את הקבוצה מזכויותיה הלגיטימיות".

(מתוך הבקשה לעיכוב הליכים שהגישה השבוע הפועל רמת גן לבית המשפט המחוזי, שהוציא מידיית צו מניעה כנגד פינוי המגרש)

  • עוד באותו נושא:
  • ערן קוליק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully