וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בקרית שמונה: "היינו צריכים לדרוס את הרצליה"

יצחק סולומון

10.5.2008 / 23:10

בקרית שמונה האשימו את עצמם באובדן שני שערי היתרון אחרי ה-2:2 מול הרצליה. לביא חש ברע ולא שותף. בקבוצה התאכזבו מכמות הקהל

"במחצית, במצב של 0:2 היינו צריכים לדרוס את הרצליה, אבל חשבנו שהמשחק גמור. שזה בידיים שלנו. אולי היינו שאננים. אני מקווה שהפספוס לא יעלה לנו ביוקר בסוף העונה", כך התבטא הערב (שבת) שחקן בעירוני קריית שמונה לאחר התיקו הביתי מול מכבי הרצליה (2:2).

קפטן עירוני קרית שמונה, יניב לביא, לא שותף במשחק מול מכבי הרצליה, לאחר שחש ברע במהלך הלילה וכמעט ולא ישן. לביא סבל מכאבי בטן עזים ומבחילות, והבוקר נשלח לחדר מיון, שם קיבל זריקה נגד בחילות. "כנראה שאכלתי משהו מקולקל" איבחן לביא, שכלל לא הגיע למשחק. "זו הייתה אכזבה גדולה לא לשחק", אמר לביא.

את מקומו של לביא מילא יוסי ביטון, שהתכבד בכיבוש שער בכורה העונה. ביטון אף הציג יכולת טובה שהעלתה את מניותיו בקבוצה. בקרית שמונה התאכזבו מהעובדה שהמגרש לא היה מלא עד אפס מקום, למרות שהוזילו את מחירי הכרטיסים, שנמכרו ב-30 שקל בלבד, המחיר הנמוך ביותר בליגת העל.

יושב ראש חוג האוהדים של קריית שמונה, יורם ממן, יצא בקריאה נרגשת לאוהדים: "לא לחשוב על חופשת הקיץ ולהגיע לעודד את הקבוצה במשחקים שעוד נותרו עד סיום העונה". המשחק נפתח בדקה דומייה לזכר שחר בריקמן ז"ל, בנו של מנכ"ל מועצת ההימורים ויקיר קרית שמונה, גדעון בריקמן, אשר הלך בסוף השבוע לעולמו לאחר מחלה קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully