וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אג'יי כמעט ולא נגע בכדור במשחק"

אריק רחמיאן

10.5.2008 / 21:00

חיים רביבו סבור שאשדוד שיחקה טוב מול נתניה בהפסד 1:0. שטראובר: "לא הצלתי את נתניה". בקבוצה מודאגים מפציעתו של שכטר

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יועד כהן

שטראובר: "קצת מזל אף פעם לא הזיק"

למ.ס. אשדוד מצפה עוד מאבק ארוך כדי להישאר בליגת העל. החניכים של חיים רביבו חשבו כנראה אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים, שזהו, הם כבר על הגל. אך מכבי נתניה החזירה אותם אל הקרקע אחרי ניצחון 0:1 שמבטיח לה כמעט בוודאות את המקום השני בליגה.

לאשדוד מצפים משחקים לא קלים מול עירוני קרית שמונה, בני סכנין ומכבי חיפה, ואיך שהדברים נראים כרגע, הולך להיות לה קשה מאוד להישאר. פרנסיס קיויו הכניע את סמי אג'יי בדקה ה-51 והשאיר בקופסא את שלוש הנקודות.

במנטרה השבועית שלו, סיפר מאמן אשדוד, חיים רביבו, שוב עד כמה הוא שונא לאמן ועד כמה אין לו רצון לעמוד בעתיד על הקווים, ובסיום המשחק הוא התייחס לקבוצתו: "השחקנים נלחמו יוצא מן הכלל והשוער שלנו לא נגע כמעט בכדור. אנחנו צריכים להתכונן לכל משחק מחדש עד שתיאורטית לפחות נישאר בליגה".

על עתידו אמר שוב רביבו: "המטרה שלי בחיים היא לא להיות מאמן כדורגל, אבל כרגע זו עובדה ואני ממשיך הלאה. זה טבעי שמשחק מול נתניה יהיה פחות קל, אבל אנחנו צריכים להסתכל אל עבר העתיד בהמשך מאמצינו להישאר בליגה".

לירן שטראובר, שהציל לא מספר פעמים את נתניה מנסיונותיה של אשדוד למצוא את השער, הצטנע בסיום: "לא הצלתי את נתניה. ידענו שניצחון פה הוא מאוד חשוב במאבק על המקום השני וכדי להגיע לאירופה".

על המשחק עצמו אמר: "שיחקנו גם השבוע וגם בשבוע שעבר מול קבוצות שמתמודדות על הירידה וזה מאוד קשה לנו. קצת מזל אף פעם לא הזיק. עשינו היום עוד צעד אל המקום השני ואני מאוד מקווה שבשבוע הבא נמשיך לעשות את העבודה כדי להבטיח אותו".

בקבוצה מודאגים מפציעתו של שכטר

במכבי נתניה כבר חושבים על המשחק בשבוע הבא מול בית"ר ירושלים. במהלך השבוע אמור לשוב הבלם אבי סטרול ולהתאמן לאחר תקופת החלמה ממושכת מהפציעה בגיד האכילס. בנתניה יעשו מאמצים גדולים להכשיר את השחקן, שאמור להחליף בעמדת הבלם את לואיס מרין שהורחק.

פציעתו של איתי שכטר מדאיגה מאוד את הצוות המקצועי. החלוץ, שפרק את הכתף במהלך המשחק, המשיך לשחק אולם התלונן על כאבים ובמהלך המחצית טופל על ידי רופא הקבוצה בחדר ההלבשה, וזה השיב את הכתף למקומה. בהוראתו הוא לא המשיך לשחק וכבר ביום ראשון בבוקר הוא יעבור סדרת בדיקות וצילומים כדי לאמוד את חומרת פציעתו.

תיירי טזאמאטה, שאמור היה לפתוח במשחק, חש בבוקר רע וסבל מהקאות ושלשולים ומאוחר יותר אושפז בבית החולים. בערב הוא כבר שוחרר ואמור לחזור לאימונים בקרוב.

בנתניה מעודדים מאוד מתוצאות המשחקים שבהם היו מעורבות יריבותיה לצמרת. ראובן עטר אמר: "היום פתחנו פער של חמש נקודות וזה נותן לנו המון ביטחון לקראת ההמשך. נותרו עוד שלושה מחזורים ואנחנו מקווים שנסיים את העונה במקום השני, שזה הישג עבור המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully