וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד כהן: "המקום שלנו בליגת העל"

10.5.2008 / 20:41

שוער מכבי פ"ת, שהצטיין בניצחון 0:1 על כפ"ס, היה מאושר בסיום. היו"ר זוארץ, על הכניסה לחדר השופטים: "לא עשינו משהו אסור"

במכבי פתח תקוה לא האמינו שיצטרכו להעביר 11 משחקים ללא ניצחון בליגת העל, והערב (שבת) סוף סוף נשמו שם לרווחה, אחרי הניצחון 0:1 על הפועל כפר סבא, שהבטיח כמעט סופית את הישארותה של הקבוצה בליגת העל.

היו"ר משה זוארץ התייחס לכך שנכנס לחדר ההלבשה של השופטים במחצית: "קיבלנו אישור להיכנס לחדר ההלבשה וניגשנו לשם יחד עם גבי קצרה. לא עשינו משהו אסור". על הניצחון אמרו בקבוצה: "עוד ניצחון אחד יבטיח לנו את ההישארות בליגה".

מאמן מכבי פתח תקוה, ניצן שירזי, חגג את ניצחונו הראשון בקבוצה ואמר בסיום: "ירדה לנו אבן מהלב. כל השחקנים הצעירים, שבשבוע שעבר אמרתם שהמעמדים גדולים עליהם, הוכיחו שיש להם לב גדול. אני שמח קודם כל בשביל השחקנים ובמיוחד בשביל אוהד כהן שמשחק כבר חודש וחצי עם ברך פגועה. עדיין לא הבטחנו הישארות בליגה, אבל נקווה שנעשה את זה כמה שיותר מהר".

השוער אוהד כהן: "לא חשבתי שקיים כזה דבר, תקופה כל כך ארוכה בלי להבקיע גול. עדיין לא הבטחנו את ההישארות אבל עשינו צעד חשוב היום. המקום שלנו בליגת העל, אנחנו נישאר בליגה עוד הרבה שנים. אנשים רוצים שנרד, לא ניתן לאף אחד את התענוג הזה. הרבה אנשים שמחים לאיד וזה הדבר הכי גרוע בעולם. כאלה כמויות של אוהדים צריכות להיות כל השנה, אנחנו זקוקים לקהל".

מאמן הפועל כפר סבא, אלי אוחנה: "במחצית השניה היינו יכולים לנצח, אבל לצערי שלוש הנקודות רשומות על השוער של פתח תקוה, אוהד כהן. בסך הכל היה משחק הקרבה מצד שתי הקבוצות, משחק תחתית טיפוסי שיכול היה להסתיים בכל תוצאה. היה ברור שבצורת השערים של פתח תקווה תיפסק מתישהו".

בקבוצה החליטו להיפרד מהקשר בלסינג קאקו, שלא שיחק היום. הקשר לא היה אמור לשחק בגלל שתי סיבות: יכולתו המקצועית באימונים והעובדה שבשבוע שעבר, הוא צוטט בחדר ההלבשה באומרו: "אם אני לא בהרכב, עדיף שלא אתלבש בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully