וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "לא יודע אם נשארנו בליגה"

יצחק סולומון

10.5.2008 / 19:19

מאמן הפועל ת"א היה מאוד מרוצה מהניצחון על סכנין, אבל לא רצה לצאת בהצהרות. אלישע לוי: "לפעמים אתה עושה הכל טוב ולא מצליח"

הפועל תל אביב הפסידה פעמיים העונה 1:0 לבני סכנין, אבל הערב (שבת), אולי במשחק החשוב ביותר שלה מול היריבה מהמגזר, ניצחה בתוצאה זהה. עבור סכנין היה זה הפסד שני רצוף (בשבוע שעבר 3:1 למכבי תל אביב) ומלבד איבוד הנקודות, הקבוצה שוב נראתה רע מאוד.

"יש לנו עוד כמה משחקים לנסות ולתקן", אמר אחרי המשחק אלישע לוי, "לפעמים אתה עושה הכל טוב ולא מצליח. צריך להיאבק עד הסוף ורק אז לעשות סיכומים".

לוי גם סירב להתייחס לחסרונו של ג'ון קולמה, שגמר את העונה: "אני רוצה לדבר רק על מי שנמצא. אבו סאלח עלה ועשה עבודה טובה, גם מהארן אבו ריא".

בהפועל תל אביב הייתה קיימת שביעות רצון גדולה, בעעיקר נכוח העובדה שהקבוצה עשתה צעד גדול בדרך להישארות בליגה. "היה קשה מאוד כי לנצח פה זה לא פשוט", אמר אלי גוטמן, "שיחקנו נכון, וידענו שאם נשחק נכון, ננצח. שיחקנו על התקפות מתפרצות, וידענו שסכנין יילכו קדימה".

על הגמר הגביע בעוד שלושה ימים, אמר גוטמן: "לא חשבנו בכלל על יום שלישי עד המשחק הזה. עכשיו נחשוב על זה. אנחנו כבר משחקים מזה תקופה טוב, ויציבות זה שם המשחק. יש לנו גם שחקנים שעושים התקדמות. היום רמי דואני עלה ונתן הרבה. גם ראובן שינה את המשחק. לא יודע אם נשארנו בליגה. מה שאני יודע זה שיש לנו את גמר הגביע בשלישי".

בסכנין מבינים את שריקות הבוז

שחקני בני סכנין ירדו מהמגרש לקול שריקות בוז מחרישות אוזניים של הקהל, שלא אהב את התצוגה הדלה ואת ההפסד הביתי להפועל תל אביב, שמחבל בסיכויי הקבוצה לזכות בכרטיס לגביע אופ"א. "אני בהחלט מבין את הקהל ששרק לנו בוז. אכזבנו אותם בגדול", אמר שחקן בקבוצה.

למרות התצוגה הדלה, בסכנין טענו שאם השופט, אלון יפת, היה שורק לפנדל, שלטענתם הגיע להם, לאחר הכשלתו של ליאו קרופניק בדקה ה- 53, הכול היה נראה אחרת. "כולם ראו פנדל, רק אלון לא", אמרו בקבוצה.

שחקני בקבוצה הודו כי בלי הקולומביאני, ג'ון קולמה, הכול הלך קשה יותר. "קולמה הוא הלב והנשמה של הקבוצה. חבל שהוא נפצע דווקא בשלב הזה של העונה", אומר שחקן בקבוצה.

הקפטן מאיר כהן: "זה משחק שאסור היה לנו להפסיד, ועוד בבית. לא היינו נחושים מספיק, פשוט מאוד. אני לא יודע למה, אין לי הסבר, אבל זו עובדה שאנחנו מפסידים פעמיים ברציפות, ברגעים הכי קריטיים מבחינתנו".

הרומני בוגדאן אפוסטו: "מאכזב, מתסכל להפסיד בבית, אבל אנחנו לא מרימים ידיים. למזלנו קריית שמונה לא ניצחו ולא ברחו לנו. אני אופטימי ואומר שעדיין הכול תלוי בנו. אם ניקח את עצמנו בידיים, נגיע לאירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully