וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן, סע הביתה

10.5.2008 / 11:49

הפסד חוץ שני ברציפות לפפלבון, ששבר שמירה ב-6:7 של מינסוטה על בוסטון. שילדס מטמפה ביי הרשה חבטה אחת בלבד בניצחון

מינסוטה - בוסטון 6:7

משהו לא טוב עובר על ג'ונתן פפלבון, הקלוזר של הרד סוקס. לפני שלושה ימים שבר פפלבון שמירה בדטרויט והפסיד, וחזר על הפעולה גם במטרודום. מייק לאמב ממינסוטה חבט לסינגל בן שתי ריצות באינינג התשיעי, ושלח את פפלבון לפינה לחשוב על מה שעשה. "זה מתסכל, כי כרגע אני דווקא זורק טוב", אמר פפלבון. בוסטון הפכה פיגור של 5:2 ליתרון 5:6 עם ארבע ריצות באינינג החמישי, מה שלא עזר לה, בסופו של דבר.


טמפה ביי - לוס אנג'לס איינג'לס 0:2

ג'יימס שילדס הוא כבר מתחילת העונה הדבר הבא. המגיש של הרייז היה אלקטרוני עם תשעה אינינגים ושמונה חשמולים עם חבטת חובה אחת בלבד, אבל בלי הברקה של אוואן לונגוריה באינינג התשיעי, לא היה משיג את הניצחון. לונגוריה חבט להומראן בן שתי ריצות על ג'סטין ספייר, לאחר עבודה יפהפיה של ג'ון גארלנד בהגשה של המלאכים - שמונה אינינגים ושלוש קצירות.


קליבלנד - טורונטו 1:6

סי.סי. סבאתיה חוזר לעצמו, עם שבעה אינינגים ותשעה אוורורים, כשבצד השני היה רוי האלאדיי טוב עד לאינינג השביעי, בו נתן שש ארבע מתוך שש ריצות החובה שספגו הבלו ג'ייז והפסיד את המשחק.


דטרויט - ניו יורק יאנקיז 5:6

כשהטייגרס רואים את היאנקיז, הכל בסדר. איוואן רודריגז סיפק שלוש חבטות, שתי ריצות ושתי הכנסות רצים, קני רוג'רס עבד היטב עם ההגשה, עם שישה אינינגים ושלושה חשמולים ודטרויט לקחה משחק רביעי העונה בארבעה מפגשים עם הפסים. הומר לג'ייסון ג'יאמבי בניו יורק, קאי איגאווה עם ההפסד.


טקסס - אוקלנד 0:4

מה נסגר עם ההגשה של הריינג'רס, שמספקת לא פחות ולא יותר משאטאאוט שלישי ברציפות, ומעמידה את מספר האינינגים ללא ספיגה על 31? סקוט פלדמן הגיש שישה אינינגים, ברנדון בוגס חבט להומר והבולפן השלים את העבודה. גרג סמית' עם ההפסד.


סיאטל - שיקגו וייט סוקס 4:2

חוזה קונטרראס, הנמצא בכושר טוב, הגיש שבעה וניטרל ארבעה, כשהוא נעזר בהומר של ג'ים ת'ומה בניצחון. ולאדימיר "תביא לי כוסית" בלנטיין עם הומר לסיאטל, הפסד לקרלוס סילבה. ריצ'י סקסון, שפצע את קייסון גבארד בהפסד של המארינרס ביום חמישי לטקסס לאחר שהאחרון כיוון לעבר פניו כדור, נענש בהרחקה של שישה משחקים והודיע כי יערער.


קנזס סיטי - בולטימור 7:4

סטיב טראקסל הגיש 5.1 אינינגים וג'ורג' שריל רשם שמירה מספר 12 כדי להגן על ניצחונו. אלכס גורדון עם הומר לרויאלס, עוד הפסד לגיל מש, חמישי במספר.

NL: לילי, צלצלי לי

שיקגו קאבס - אריזונה 1:3

ההגשה של הדיאמונדבקס שוב עבדה מצוין, כשדני הארן רשם משחק טוב של שבעה וחמישה, אבל מולו עמד טד לילי, שמתחיל לחזור לעצמו לאחר פתיחת עונה רעה מאוד. לילי סגר שבעה אינינגים עם עשרה טיגונים, דרק לי חבט להומר וקרי ווד סיפק את השמירה. כריס יאנג עם הומר תשיעי במספר באריזונה, מידי לילי.


סן פרנסיסקו - פילדלפיה 7:4

פילדלפיה צריכה את ג'ימי רולינס בהרכב. השורטסטופ חזר לאחר פציעה, רשם שלוש חבטות, הומראן ושלושה ריביז וסייע לקול האמלס לנצח. האמלס הגיש שבעה, ניטרל שבעה אבל גם רשם ארבע ריצות חובה. עוד שמירה נקיה לבראד לידג' שטרם ספג ריצה השנה, והכיש את כל הצד. פטריק מיש עם ההפסד.


לוס אנג'לס דודג'רס - יוסטון 7:1

לאנס ברקמן במצב רוח חולני במיוחד. ברקמן חבט להומר ה-12 שלו העונה, בריאן מולר הגיש חמישה אינינגים סולידיים בלי לספוג ריצה והאסטרוס חגגו על דרק לואו, ש-שש משבע ריצות החובה שייכות לו.


וושינגטון - פלורידה 7:3

שישה ושישה של ריקי נולאסקו עזרו למארלינס המפתיעים להגיע למאזן של 14:21. 5.1 אינינגים לטים רדינג בהפסד.


מילווקי - סט. לואיס 3:4

אלברט פוחולס חבט להומר, טוד וולמייר הגיש היטב שישה אינינגים והכל היה מוכן לניצחון של הקרדינלס. אלא שאז בא שוב ג'ייסון איזרינגהאוזן, שבעונה איומה הרשה סינגל בן שתי ריצות לריקי וויקס, ונתן ניצחון זול לבריאן שאוס. וויקס סיים עם שתי חבטות ושני ריביז.


סן דייגו - קולורדו 4:2

הצלילה של הפאדרס נמשכת, כשהפעם היה זה ארון קוק מקולורדו, עם שבעה אינינגים טובים, שהתגבר על הסיי יאנג ג'ייק פיבי. לפיבי היה משחק של שישה ושישה, כשהוא לא מצליח לשמור על יתרון זעום של 0:1 וסופג שלוש ריצות באינינג השישי. הומר למאט הולידיי, שמירה רביעית במספר לבריאן פואנטס.


פיטסבורג - אטלנטה 2:3

הפייראטס החזירו את הברייבס למסלול ההפסדים, עם סינגל של פרדי סאנצ'ז באינינג התשיעי שהכניס הביתה את בריאן ביקסלר. סאנצ'ז אחראי לכל שלוש הריצות של פיטסבורג, עם שתי חבטות מוצלחות במשחק. ג'ון גראבו עם הניצחון, ג'ף בנט עם ההפסד, שבעה וארבעה לטום גלאווין באטלנטה, שבעה וחמישה לאיאן סנל בפיטסבורג.


המשחק בין סינסינטי לניו יורק מטס נדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully