וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשר של שבוע: דאון טאון סן דייגו

9.5.2008 / 13:55

פני הפאדרס כלפי מטה, מה עובר על טראוויס הפנר, מי המגיש הטוב ביותר ב-NL (ולא סנטנה) ואיך נכנס פוטבול לכאן? סוגרים שבוע

1. ברשותכם, את ההערה הראשונה השבוע נקדיש לפוטבול. מרווין הריסון מאינדיאנפוליס קולטס הסתכסך עם לקוח בבאר השייך לו ויצא אחריו מהבאר לכיוון רכבו של הלקוח. שבע יריות נורו מאקדח ופצעו את הברנש. הריסון אמר כי יש לו אקדח, אבל הוא מחזיק אותו בביתו, אלא שהכלי נמצא בתוך דלי במוסף לשטיפת מכוניות של השחקן. לאחר מכן התברר שהכדורים נורו מהאקדח הזה. המסקנה לפי משטרת פילדלפיה: "הוא לא חשוד במעשה".

אדם זכאי עד שתוכח אשמתו, ויכול מאוד להיות שהריסון לא אשם ומישהו אחר ירה. אבל "לא חשוד"? אמריקה, אמריקה.

2. ומכאן למישהו אחר שנמצא בצרות, ולא פליליות. באד בלאק, מאמן סן דייגו פאדרס, לקח את הקבוצה בתחילת 2007. מאזן של 73:89 (טוב יותר מה-74:88 של ברוס בוצ'י ב-2006) הספיק לבלאק רק למיני פלייאוף שבו הודחו הפאדרס על ידי קולורדו. השנה התמונה עגומה בהרבה. אחרי הסוויפ באטלנטה עומדת סן דייגו על מאזן 23:12, 11 משחקים מאחורי המוליכה אריזונה. זה ממש לא נהיה קל יותר, גם לא לגרג מדוקס שעדיין מחכה לניצחון ה-350 בקריירה.

3. אריאל גרייזס חברי אמר אתמול בקול רם את מה שרבים מתחילים להסכים עמו: עם כל הכבוד, ויש הרבה, ליוהאן סנטנה, הוא כנראה לא המגיש הטוב ביותר במייג'ורס, אפילו לא ב-NL. מה שברנדון ווב עושה באריזונה מדהים בכל קנה מידה.

4. ואם דיברנו על מגישים ונתונים מדהימים, מדד הניצחונות מעולם לא היה כפוי טובה כל כך כמו במקרה של ארון הראנג מסינסינטי. 55.3 אינינגים בשמונה פתיחות (קצת פחות משבעה לפתיחה), ERA של 3.09 וחמישה הפסדים לעומת ניצחון בודד. אאוץ'.

5. אתם כבר יודעים, אבל נזכיר לכם שוב: קודם טורונטו, אחר כך היאנקיז, עכשיו הוא "מועמד" לסיאטל. מישהו ראה את בארי בונדס?

מי ראה את טראוויס?

6. לפני שנתיים נחשב טראוויס הפנר לתקווה הגדולה של קליבלנד. רוצח שקט, שהגיע ל-42 הומראנס ומעל ל-30 אחוזי חבטה. העונה שעברה הייתה עונת נסיגה, עם 24 הומראנס ו-26.6 אחוזים. והשנה, בינתיים? שלושה הומראס, 24 חבטות ו-20.8 אחוזי חבטה, בקושי מעל לקו מנדוזה. כישרון שיורד לטמיון או משבר בר חלוף?

7. חוב קטן מלפני שבוע, אבל אולי טוב שבא רק עכשיו: איאן קנדי, המגיש הצעיר של היאנקיז, הורד למיינורס במהלך השבוע שעבר, ומייד אמר שהוא שמח להיות מחוץ ללחץ ולאור הזרקורים. בניו יורק התבטאויות כאלה לא עוברות בצורה חלקה, והוא נקטל על ידי התקשורת המקומית. "כל הגשה שלך היא סוף העולם", אמר השחקן. בינתיים, במיינורס הוא זורח והדרך חזרה לברונקס סלולה. עכשיו השאלה היא איך הוא יסתגל מחדש ללחץ, איך הקהל של סוף העולם יקבל אותו ומה הוא יפיק מכל זה. בכל מקרה, קנדי רק היה אמיץ וישר מספיק כדי להודות במה שכולם יודעים. מצד שני, אם אתה לא עומד בלחץ הזה, קשה מאוד להיות יאנקי. ג'ף וויבר, חאבייר ואסקז ואפילו רנדי ג'ונסון ישמחו לספר.

8. מה הקטע של התרגיל הזה של הג'איינטס עם בארי זיטו והירידה המדומה לבולפן? ומאיפה באה ההתגלות של ויסנטה פאדייה ברוטציה של טקסס?

9. הבית האיכותי ביותר בליגה בשנים האחרונות הוא בית ה-AL מרכז. למרות התחרות הגדולה והמתוקשרת בין הרד סוקס ליאנקיז, שם נרשמים הקרבות הצמודים. כמעט רבע עונה עברה, ובין המקום הראשון (מינסוטה) לאחרון (דטרויט) מפרידים 3.5 משחקים. צפו לחילופי שלטון כמעט על בסיס יומי שם.

10. יש שחקנים שעבורם סיסמת ה"לא חשוב הגיל, העיקר התרגיל" היא לא סתם גימיק. צ'יפר ג'ונס מאטלנטה כבר לא צעיר, בן 36, וחובט בינתיים ב-42.9 אחוז (!) עם 51 חבטות, 29 הכנסות רצים ועשרה הומראנס. יש מספר סיבות לא להזדהות עם הברייבס, יש אחת גדולה למה כן להזדהות איתם.

11. (כי 5 הוא לא ממש סעיף): אם הזכרנו קודם את ארון הראנג חסר המזל, הנה שניים נוספים שצריך לעקוב אחריהם ברדס. האחד הוא ג'ואי ווטו, שחקן הבסיס הראשון שחבט השבוע לשלושה הומרים במשחק אחד מול הקאבס, והשני הוא המגיש אדינסון וולקז, עם מאזן 1:5 ו-ERA מדהים של 1.06. עד כמה שהרדס מסריחים, מסתבר שיש לא מעט סיבות לעקוב אחריהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully