וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - הרצליה: קוראים לאוהדים למלא את האיצטדיון

המארחת הוזילה את מחירי הכרטיסים למשחק מול שחקניו של דוד, כדי לקבל תמיכה מקסימלית במאבק על כרטיס לאירופה. בן שמעון: "הכל תלוי בנו"

מאמן עירוני קריית שמונה, רן בן שמעון, קיים היום (שישי) תרגול טקטי של קבוצתו והריץ את ההרכב הצפוי לפתוח מחר (19:30) מול מכבי הרצליה. לא צפוי שינוי לעומת ההרכב שפתח בשבוע שעבר, במשחק ההפסד נגד הפועל תל אביב. בן שמעון מתלבט רק בהתקפה בין פיטר אופוריקוואה לוויאם עמאשה.

"אנחנו חייבים לנצח כדי להישאר בתמונת גביע אופ"א", זה המסר שהעביר המאמן בן שמעון לחניכיו. המאמן ביקש משחקניו להוכיח שההפסד בשבוע שעבר היה מעידה חד פעמית. "הכול תלוי בנו", זה היה המסר שהעביר המאמן לשחקנים.

הנהלת קריית שמונה הצטרפה למאמץ הלאומי נגד תאונות הדרכים, ובמגרש נתלו שלטים לטובת הנושא. ההנהלה יוצאת בקריאה נרגשת לאוהדים לשמור על זהירות בכבישים.

בהנהלה מודעים לחשיבות המשחקים שנותרו עד לסיום העונה, בדרך להשגת הכרטיס לאירופה, ויצאו בקריאה לאוהדים להגיע ולמלא את המגרש. לשם כך הוזילו את מחירי הכרטיסים ל- 30 שקל בלבד, ללא ספק מחיר הכרטיס הנמוך ביותר בליגת העל. "הנוכחות של האוהדים במגרש חשובה לשחקנים לקראת הישורת האחרונה", אומר דובר הקבוצה, עדי פרג'.

הפצועים קל מאור פרץ, בני בן זקן, יוסי ביטון ונסימבה מוקאנו, שהחמיצו אימונים במהלך השבוע, החלימו ויהיו בסגל של בן שמעון. אורח הכבוד במשחק יהיה ירו בלו, ששבר בשבוע שעבר את רגלו באימון הקבוצה, נותח וייעדר כשישה חודשים.

ההרכב המשוער: שביט אלימלך, עמיר נוסבאום, יניב לביא, סאלח חסארמה, ברק בכר, עבאס סוואן, גואל צ'ירסאווה, עמנואל אמנגווואה, גיא צרפתי, פיטר אופוריקוואה (וויאם עמאשה) , יובל אבידור.

להרצליה אין זמן לעכל את מצבה

מבין קבוצות התחתית, נדמה כי מצבה של הרצליה הוא הקשה ביותר: היא אינה אוגרת נקודות בביתה, מוטרדת ממשחקה העתידי נגד בית"ר, וחסרה את בלמה הפצוע דייהו דייויס. ההווה של הרצליה בעייתי מאוד, וכדי להישאר בתמונת המאבק על מקום הליגת העל, אין לה הרבה ברירות, אלא לנצח את הפועל קרית שמונה (שבת, 19:00).

הרצליה, שהפסידה במחזור הקודם למכבי נתניה, תציב במקומו של דייויס את מיטייה מורץ. הקשר איבן ווקמנוביץ' החלים מפציעתו, ויכלל בסגל למשחק, אך לא בטוח שפרדי דוד יפתח עימו בהרכב. אסי משיח, שלא חש בטוב באמצע השבוע, צפוי לפתוח בהגנה.

הרכב משוער: אמיר אדרי, כפיר אדרי, מיטייה מורץ, חיים מלכה, אסי משיח, עומר בוקסנבוים, אסף קריספיס (איבן ווקמנוביץ'), שלו מנשה, מהרן ראדי, צ'טם אנטויה, דייהו ג'ייאובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully