וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין-הפועל תל אביב: "הגענו לרגע האמת"

יצחק סולומון וקרן שמש

9.5.2008 / 12:13

מאיר כהן דרוך לקראת המשחק של סכנין מול הפועל ת"א: "אין מקום לטעויות". אצל האדומים שלומי ארבייטמן יחזור להרכב במקום נאתכו

מאמן בני סכנין, אלישע לוי, קיים הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר, מול הפועל תל אביב, באצטדיון דוחא (17:00). לוי תידרך את ההרכב הצפוי, ממנו ייעדרו הקשר המושבת ג'ון קולמה, והבלם המורחק יא יא פטי, אבל מנגד יחזור מלך שערי הקבוצה, איליה יבוריאן, שלא שיחק בחודש האחרון. "זה משחק שאנחנו חייבים לנצח. אין מצב שהנקודות לא נשארות בבית אם אנחנו רוצים להגיע לאירופה", אמר לוי לחניכיו.

יבוריאן נראה חד מתמיד ורעב במיוחד, לאחר הפגרה שנכפתה עליו. יבוריאן יודע שפיניש טוב של הליגה יעלה עוד יותר את מניותיו, שנמצאות בעלייה גם כך. את מקומו של קולמה ימלא חאמד גנאים, שהפך לסותם החורים הלא רשמי של הקבוצה. את מקומו של פטי ימלא הצעיר עלא אבו סאלח. אגב, בסכנין לא אהבו את בקשתו של הבלם הקונגולזי לצאת לחופשת מולדת מוקדמת. "שחקן שמורחק לא צריך לקבל פרס", אמרו. קולמה לעומתו יצא בימים הקרובים לחופשת קיץ בקולומביה.

הקפטן מאיר כהן, לקראת המשחק: "הגענו לרגע האמת. אין מקום לטעויות, ואם לא ננצח לא יהיה זמן לתקן. נגד מכבי תל אביב שיחקנו קטסטרופה, לא באנו מוכנים למשחק. אני מקווה שמחר נעלה דרוכים וננצח כדי להגיע לאירופה".

סכנין מתחילה בתכנון פרוייקט למיגור האלימות בספורט, ביוזמתה של הקרן החדשה ומשרד המדע והספורט ובהשתתפות המשטרה. נציגי האוהדים של הפועל ת"א יתארחו בסכנין, יסעדו ביחד עם האוהדים המקומיים ארוחת צהריים ויעשו סיור בתוך העיר.

לאחר מכן ייפגשו הצדדים באצטדיון דוחא למשחק ידידות בין מחנות האוהדים. אירוע דומה ייערך גם בעוד כשבועיים עם נציגים של אוהדי מ.ס אשדוד לפני המשחק בין הקבוצות.

דובר בני סכנין, מונדר חלאילה, אמר: "אנחנו דוגלים במיגור האלימות מהמגרשים, לכן גם נמשיך לפעול למען כדורגל טהור ואחווה ואהבה ביציעים. אם קבוצות אחרות ילכו בעקבותינו ויעשו דברים דומים בתוך זמן קצר כולנו יתעורר לעידן חדש ונקי מגזענות ואלימות".

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עבד רבאח, עלא אבו סאלח, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, בוגדאן אפוסטו, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן

אנטבי החלים ויפתח

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (שישי) אימון מסכם לקראת משחק החוץ מול בני סכנין בשבת. סגל מלא עומד לרשותו של מאמן האדומים אלי גוטמן לראשונה השבוע, כולל יגאל אנטבי שסבל ממתיחה חזר היום לאימון מלא. בזמן האימון הטקטי עצר גוטמן את המשחק וביקש משחקניו לחזור להגנה: "יש לנו שני משחקים חשובים, תלמדו לחזור אחורה כשצריך". גוטמן עצר כמה פעמים נוספות את האימון תוך כדי שהוא מעיר הערות לחניכיו," אל תבואו לחפש את הכדור, תחזרו לעמדות שלכם".

כפי שהיה נראה באימונים האחרונים, שלומי ארבייטמן חוזר להרכב על חשבונו של ביברס נאתכו, כזכור במשחק האחרון מול קריית שמונה הוחלף נאתכו במחצית על ידי ארבייטמן. מחר לפני המפגש בין בני סכנין והפועל תל אביב יתקיים משחק ראווה בין שני מחנות האוהדים כאות למלחמה בגזענות.

הרכב משוער: ווינסנט אניימה, עמרי קנדה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, מזואה אנסומבו שי אבוטבול, ברוך דגו, דמיטאר טלקייסקי,שלומי ארבייטמן, פאביו ג'וניור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully