וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס סיים בהצלחה את קורס המאמנים

אריק רחמיאן

9.5.2008 / 14:46

הגרמני קיבל את תעודת המאמן לאחר קורס פרטי בן שלושה חודשים. נתניה יורדת ממשה אוחיון בגלל העלויות הכרוכות בהבאתו

בשורה לאנשי ההתאחדות לכדורגל וארגון המאמנים. מאמנה הבא של מכבי נתניה, לותר מתיאוס, הפך היום (שישי) באופן רשמי, לבעל תעודת מאמן, כך על פי פרסומים בגרמניה. מתיאוס סיים בהצלחה את המבחנים בקורס המיוחד אותו הוא עובר בקלן, והתייחס לנושא בתגובה ל"בילד": "באופן טבעי, אני מאושר. המקרה שלי הוא לא טיפוסי מכיוון שבשלושה חודשים האחרונים, עברתי קורס מאמנים פרטי, אבל זה סיפק לי הנאה ויעזור לי להמשך הקריירה". מתיאוס השלים את 300 השעות הנדרשות בקורס, ובין היתר עבר השתלמויות בורדר ברמן ובאינטר. משימתו האחרונה היום הייתה להעביר אימון לדוגמא לשחקני הנוער של פ.צ קלן.

מכבי נתניה, שהייתה מעוניינת להעביר לשירותיה בעונה הבאה את קשר מ.ס אשדוד משה אוחיון, ככל הנראה יורדת מהאופציה של אוחיון בשל העלויות הגבוהות הכרוכות בצירופו לקבוצה.

מבירור שערכו ראשי הקבוצה מתברר שעלות החתמתו של אוחיון עשוייה להגיע לכ-600 אלף דולר ברוטו לעונה. גורם בנתניה אומר: "רצינו לצרף את משה אוחיון המוערך מאוד מבחינת מקצועית, אולם כמדיניות הקבוצה אנו נותנים להחתים שחקנים לשלוש שנים לפחות, ועל פי כל הערכות עלות העסקה להחתמת של אוחיון עשויה להגיע לכשני מיליון דולר, ולכן כל הנראה נאלץ לוותר על האופצייה הזו".

אותו גורם אף התייחס לשמות המוזכרים לאחרונה על מי שנתניה כביכול מעוניינת לצרף לשרותיה ואמר: "כל שם שעולה בתקשורת היא ספקולוציה נוספת ואין אנו אחרים על פירסומה".

מתיאוס, שצפוי להגיע בתום העונה לארץ צופה בימים האחרונים בדיסקים של משחקיה האחרונים של מכבי נתניה, ודיסקים של קבוצות מליגת העל. המטרה היא להכיר את הליגה בישראל ואת השחקנים שמשחקים העונה בקבוצה.

עדכון ראשון: 9/5/08 11:48
עדכון אחרון: 9/5/08 14:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully