וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמונה בעקבות אפס

9.5.2008 / 9:12

ברנדון ווב זכה בניצחונו השמיני העונה ב-3:8 של אריזונה על פילדלפיה. היאנקיז נמנעו מסוויפ של קליבלנד, בוסטון חזרה לנצח בדטרויט

אריזונה - פילדלפיה 3:8

תשעה אינינגים מלאים, שתי ריצות חובה בלבד, ארבע הכשות, ERA של 2.41 ומאזן 0:8, ואם יש מישהו שחושב שהסיי יאנג של 2006 לא בדרך לעשות זאת שוב, ירים נא את ידו. ברנדון ווב גמא את כל המרחק במשחק, בו הספיקו לו 104 הגשות, כדי להישאר על מאזן נקי. הוא עשה זאת בסיוע הומרים של כריס יאנג וג'סטין אפטון, כשבצד השני רושם ברט מאיירס הבינוני את ההפסד. שלוש חבטות למארק ריינולדס באריזונה.


אטלנטה - סן דייגו 4:5

הפאדרס כל כך חלשים העונה, שגם יתרון 1:4 באינינג השישי לא הספיק להם כדי למנוע סוויפ מביש של ארבעה משחקים. לאחר שהברייבס הפסידו תשעה משחקים על ריצה אחת, הם הצליחו סופסוף לנצח במשחק צמוד, עם סינגל של מאט דיאז באינינג העשירי. מני אקוסטה עם הניצחון, ג'ו ת'אצ'ר עם ההפסד.


פלורידה - מילווקי 2:7

חורחה קאנטו ומאט טריינור חבטו להומרים, והמארלינס ממשיכים לעשות עבודה יפה ברבע הראשון של העונה. קרלוס וילנואבה עם ההפסד.


יוסטון - וושינגטון 8:3

האסטרוס היו במומנטום, שנעצר על ידי ג'ון לאנאן, שהגיש שישה ושלושה, ו-ווילי האריס ורוב מקוביאק שחבטו להומרים. שישה ותשעה לא מנעו הפסד מברנדון בקי.


פיטסבורג - סן פרנסיסקו 4:5

אינינג אחד יותר מדי נשאר מאט קיין על הגבעה. קיין הגיש היטב שישה וניטרל שישה, אבל עלה לשביעי ויצר קטסטרופה שהביאה לשלוש ריצות של הפייראטס, למהפך מפיגור 4:2 ולהפסד אישי שלו. פרנקליס אוסוריה עם הניצחון, מאט קאפס עם השמירה.


קולורדו - סט. לואיס 3:9

למרות שני הומרים של ריאן לודוויק הרותח, הקרדינלס נכנעו לרוקיז, שהסתערו מוקדם על קייל לוהש. קולורדו רשמה ארבע ריצות באינינג הראשון, כשמאט הולידיי מציין את אחד מהמשחקים שאופייניים לו כשהוא באמת טוב עם ארבע חבטות ושלוש ריצות. חורחה דה לה רוסה עם הניצחון.

מוסינה בא, גם המחבטים

ניו יורק יאנקיז - קליבלנד 3:6

סוויפ של ארבעה משחקים היה יוצר הרבה לחץ בברונקס, ומייק מוסינה והפסים החליטו שלא הפעם. מוס איבד, אמנם, יתרון 0:3 באינינג החמישי, אבל הסתייע בדאבל של ג'וני דיימון, שהחזיר את היתרון ל-3:4, עליו שמרו הבולפן ומריאנו ריברה עד הסוף. דיימון גם חבט להומר, כמו גם ג'ייסון ג'יאמבי, רובינסון קאנו ו-ווילסון בטמיט. פול בירד עם ההפסד.


דטרויט - בוסטון 5:1

ג'וש בקט הסתבך קצת במהלך האינינגים הראשונים, אבל אחר כך הכל עבר לו חלק. השבעה ושמונה של בקט הביאו אותו ל-1,000 סטרייקאאוטים בקריירה, כשקווין יוקיליס הלוהט חובט להומר על ג'סטין ורלאנדר, עם הפסדו השישי העונה. הרד סוקס לקחו שלושה מארבעה ב"קומריקה פארק".


שיקגו וייט סוקס - מינסוטה 2:6

אחרי משחק הסייקל הסתפק קרלוס גומז ממינסוטה בחבטה אחת, וראה את ג'רמיין דיי חובט להומר במשחקו השלישי ברציפות, ואת ג'ון דאנקס קוצר ניצחון שלישי העונה. קווין סלואי עם ההפסד.


טורונטו - טמפה ביי 8:3

למרות התוצאה הלא צמודה, הרייז ברחו רק באינינג ה-13, כשדיונר נבארו ירה לגראנד סלאם והוציא את המשחק מידי הציפורים. גם קרלוס פנייה וגייב גרוס חבטו להומרים, כשוורנון וולס עושה זאת בטורונטו. כל זה קרה, אגב, אחרי שבירה מוזרה של טרוי פרסיבל, שנכנס ביתרון 0:3 באינינג התשיעי ונתן שלוש ריצות בצורה לא אופיינית, שתיים בהומר של וולס. ג'יי פי האוול עם הניצחון.


סיאטל - טקסס 5:0

משהו מוזר קרה להגשה של הריינג'רס, למרות שהפותח שלהם שרד רק 3.2 אינינגים ולא מסיבות מקצועיות. אחרי שאיאן קינסלר חבט להומר הוא נפגע מכדור שזרק לו פליקס הרננדז. קייסון גבארד, במחווה קבוצתית, כמעט הרג לריצ'י סקסון מסיאטל את הראייה בתחתית האינינג, וסקסון התנפל על המגיש, פצע אותו והורחק. הספסלים התנקו, אבל לא היו יותר מכות בתגרה, וסקסון היה המורחק היחיד.


קנזס סיטי - בולטימור 4:1

אחרי הסוויפ באוקלנד לקח דניאל קבררה את העניינים לידיים, ורשם משחק מצוין של תשעה אינינגים, שלוש חבטות ושבע הכשות. לוק הוצ'באר עם ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully