וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכים על בטוח

יניב בינו

9.5.2008 / 0:00

בית"ר ירושלים מול בני יהודה זה משחק היסטורי עתיק יומין. יניב בינו ממליץ לסמן 1

משחק מספר 49: בית"ר ירושלים - בני יהודה 1.60, 2.95, 3.50

האלופה המכהנת וזו שבדרך תארח באצטדיון טדי את הקבוצה הלוהטת של הליגה. בית"ר כבר רוצה לסיים את סיפור האליפות, שנמתח ונמתח כמו מסטיק. עם כל הבלגאן אחרי הפיצוץ במשחק מול מכבי הרצליה, האלופה לא יודעת הרבה שקט.

כשביום שלישי בקרוב מחכה לה אחד המשחקים הכי קריטיים השנה - גמר הגביע נגד הפועל תל אביב - היא חייבת לנצח ולהרגיע את המצב, שהדרדר לאחר ההפסד למ.ס. אשדוד 1:0.

מול האלופה מתייצבת בני יהודה. הזהובים משכונת התקווה עושים סרייה מופלאה של חמישה ניצחונות ברציפות. עם 14 נקודות לפני חמישה מחזורים, כולם, כולל מנהלי ושחקני בני יהודה כבר לא האמינו שהקבוצה יכולה לשרוד בליגת העל.

אבל קאמבק הירואי, עם חמישה ניצחונות כאמור, השיב את הקבוצה הזהובה על הרגליים והיא עם 29 נקודות. היא במקום האחרון אמנם עדיין, לאחר הניצחון של אשדוד על בית"ר, אבל רק נקודה אחת מהקו האדום.

הבעיה של בני יהודה, שמנכ"ל הקבוצה משה דמאיו חימם את האווירה בין המועדונים לפני המשחק, כשקבל על ההתנהלות השערורייתית של מאמן בית"ר ירושלים יצחק שום, שהעלה במשחק מול אשדוד הרכב חסר, כשגם שחקניו לא ממש נלחמו על המגרש. דמאיו יצא בקריאה נרגשת להקפיא את הירידיות. כעת, שום ובית"ר מתכננים את הנקמה.

אם לשפוט לפי שני המשחקים הראשונים בין הקבוצות העונה, הרי שלבני יהודה אין יותר מדי סיכוי. שני המשחקים נגמרו ב-0:3 קליל לאלופה. בשנה שעברה זה נגמר עם שני ניצחונות לבית"ר ותיקו 0:0 בטדי. גם בעונת 2005/6 הסתיימו שלושת המשחקים עם שני הפסדים של בני יהודה ותיקו אחד.

נראה שהדבר היחיד שיכולה לעשות בני יהודה זה להוציא תיקו 0:0 בטדי, אבל אחרי דבריו של דמאיו וההבטחה של שום, האופציה הכי טובה היא לסמן 1 בטופס. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully