וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהיה שישי בשבת?

בני יהודה עם רצף מדהים של חמישה ניצחונות רצופים מתארחת אצל בית"ר ירושלים, שרחוקה מלהרשים במשחקיה האחרונים. בפינת הסטטיסטיקה אנו בוחנים איך זה ייגמר

משחק מספר 49: בית"ר ירושלים – בני יהודה 1.6, 2.95, 3.5

השאלה הגדולה היא איזו בית"ר ירושלים תגיע להתמודדות במשחק הקצוות מול בני יהודה, שמגיעה עם רצף מצוין של חמישה ניצחונות מחמישה משחקים. במחזור האחרון בית"ר עלתה בהרכב משני, כחלק מהניסיון של יצחק שום לשמור את שחקניו לגמר הגביע, וחטפה הפסד 1:0 מול מ.ס. אשדוד, שטרף את הקלפים מחדש בתחתית.

אם ניקח את הנתונים של שתי הקבוצות נוכל לראות בוודאות כי בית"ר נמצאת מעל הליגה בהרבה רמות. האלופה, שעדיין לא הבטיחה את הזכייה, כבשה יותר מכל קבוצה אחרת (52 שערים, קרית שמונה שנייה עם 36), ספגה פחות מכל קבוצה אחרת (16, נתניה שנייה עם 17) ובעיקר הפסידה רק שלוש פעמים ב-28 משחקים.

בני יהודה לעומת זאת חזרה למקום האחרון אחרי שהתחמקה ממנו למשך 24 שעות. למרות זאת, הזהובים הראו השתפרות אדירה במשחקים האחרונים מאז שהגיעו יעקב אסייג וחזי שירזי לעמוד על הקווים. בני יהודה, לפחות על פי הסטטיסטיקה, משחקת טוב יותר בחוץ מאשר בבית (15 נקודות לעומת 14), אך כבשה רק תשעה שערי חוץ (0.6 שערים בממוצע למשחק). בית"ר ספגה רק חמישה שערים ב-13 משחקיה בבית, ועל כן קשה להאמין שבני יהודה תקרע רשתות. מעבר לכך, בית"ר כבשה 29 שערים בטדי (2.23 שערים בממוצע למשחק).

כדאי גם לבחון עם אילו רצפים שתי הקבוצות מגיעות. בית"ר אחרי הפסד 1:0 כאמור לאשדוד, ועוד קודם לכן היא ניצחה רק בפנדלים את מכבי נתניה בגביע המדינה, הפסידה 3:1 להפועל תל אביב, ניצחה 2:3 את הפועל כפר סבא ברבע הגמר וסיימה ב-1:1 מול מכבי תל אביב. בני יהודה לעומת זאת ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקווה במחזור האחרון, גברה 0:2 על אשדוד, 0:1 על מכבי חיפה בקרית אליעזר, הפסידה 2:0 בגביע המדינה להפועל תל אביב וניצחה את מכבי הרצליה 0:2. במילים אחרות, בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה היא לא ספגה אף שער.

ומה יהיה כעת? האם בית"ר שוב תעלה בהרכב חסר ותקל ראש במשחק? האם בני יהודה תמשיך עם הרצף המצוין שלה דווקא מול האלופה הבלתי מעורערת? להערכתינו בית"ר תרצה לבוא מוכנה ככל האפשר לגמר הגביע וזה מתחיל בטדי. החניכים של יצחק שום יזכו בניצחון חשוב שישפר את המוראל בקבוצה לקראת הדבר האמיתי. במקרה כזה אתם יכולים לזכות ביחס של פי 1.6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully