וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי לא צפויים בעולם

הליגה הלאומית מספקת לא מעט דרמות בשנים האחרונות, ורגע לפני שההכרעה לגבי זהות העולות מגיעה, אנחנו מנסים להבין בפינת המומנטום מי בשלה לעשות זאת

הליגה הלאומית ממש מתקרבת לרגעי ההכרעה ומשום מה נראה שאף קבוצה לא רוצה ללכת עד הסוף. גם כשנראה שיש אחת שעושה את זה, היא מועדת בשבוע שלאחר מכן, מאבדת מומנטום ומשאירה את המתח. הליגה הלאומית, הליגה אולי הכי לא צפויה בעולם, מפגישה בסוף השבוע מספר קבוצות שיאבקו על העלייה, ואנחנו כאן כדי לבחון את המומנטום שאיתו הן מגיעות.

משחק מספר 1: הפועל באר שבע – הפועל חיפה (באר שבע שביעית, חיפה שנייה). באר שבע, שכבר הספידו אותה לפני מספר שבועות, מגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים: 0:1 על אחי נצרת ו-0:1 על הפועל רמת גן. עוד קודם לכן סיימו חניכיו של גילי לנדאו ב-0:0 מול הפועל רעננה, הפסידו 1:0 להכח עמידר רמת גן ושוב 0:0 מול הפועל פתח תקווה. חיפה מגיעה אחרי הפסד 2:0 להפועל בני לוד והרצף שלה הוא הפסד-ניצחון-תיקו-הפסד-ניצחון.

משחק מספר 3: הפועל פתח תקווה – הכח עמידר רמת גן (פתח תקווה שלישית, הכח ראשונה). פתח תקווה אחרי 1:1 מול הפועל נצרת עילית והרצף שלה הוא תיקו-הפסד-הפסד-ניצחון-תיקו. הכח משכנעת במשחקיה האחרונים ובדרך הנכונה לליגת העל. הרצף שלה הוא ניצחון-תיקו-ניצחון-ניצחון-הפסד.

משחק מספר 5: הפועל עכו – הפועל רעננה (עכו עשירית, רעננה שישית). עכו ממש מסובכת בתחתית ומופיעה למשחק אחרי הפסד 2:0 להכח. עוד קודם לכן היא ניצחה 0:2 את הפועל פתח תקווה, באותה התוצאה את נצרת עילית, הפסידה 4:2 לרמת השרון ו-0:0 מול בני לוד. רעננה, שנאבקת על העלייה, עם רצף של ניצחון-תיקו-תיקו-תיקו-הפסד.

משחק מספר 6: הפועל נצרת עילית – הפועל בני לוד (נצרת עילית במקום ה-12, בני לוד רביעית). נצרת עילית, שכבר ירדה באופן רשמי לארצית, כפתה איכשהו 1:1 במחזור האחרון על הפועל פתח תקווה והרצף שלה הוא תיקו-הפסד-הפסד-הפסד-הפסד. לוד גברה 0:2 על הפועל חיפה והרצף שלה הוא ניצחון-הפסד-הפסד-תיקו-תיקו.

משחק מספר 7: עירוני רמת השרון – הפועל רמת גן (רמת השרון תשיעית, רמת גן חמישית). למרות שהיא עוד נלחמת על מיקומה בליגה הלאומית, רמת השרון נוצחה 4:2 מול רעננה במחזור האחרון. הרצף שלה הוא הפסד-תיקו-ניצחון-ניצחון-ניצחון. רמת גן סיימה ב-1:1 מול ראשון לציון במחזור האחרון והרצף שלה הוא תיקו-הפסד-ניצחון-ניצחון-תיקו.

משחק מספר 8: עירוני ראשון לציון – מכבי אחי נצרת (ראשון לציון במקום ה-11, אחי נצרת שמינית). ראשון לציון עם רצף של תיקו-תיקו-הפסד-הפסד-תיקו. נצרת, שהפסידה 1:0 להפועל באר שבע במחזור האחרון, מגיעה עם רצף של הפסד-ניצחון-תיקו-ניצחון-תיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully