וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרול שוב עלול להיעדר מסגל נתניה

אריק רחמיאן

8.5.2008 / 20:22

בלם הקבוצה סובל מפציעה בגיד אכילס, יעבור מבחן כשירות. קיויו לא מרוצה ממעמדו ודרש הבהרות מיאמר. הדשא בקופסא במצב רע מאוד

מכבי נתניה ממשיכה את הכנותיה לקראת משחקה בקופסא מול מ.ס. אשדוד (שבת, 19:00), שמגיעה אחרי ניצחון על האלופה בית"ר ירושלים. המאמן ראובן עטר, שהתחשב בשחקנים שיצאו אמש (רביעי) לבלות ורצו להיות היום בחיק בני משפחותיהם לרגל החג, דחה את האימון לערב.

הבלם אבי סטרול הפצוע בגיד אכילס ערך אימון קל. ביום שישי יקיים סטרול מבחן כשירות כדי לבדוק האם ייכלל בסגל הקבוצה לשבת. את הבלם הפצוע יחליף גם השבת גולן חרמון, שגילה יכולת טובה מול הרצליה. לפני האימון קיים עטר אסיפה, במהלכה צפו השחקנים בקטעים ערוכים ממשחק הניצחון נגד מכבי הרצליה. עטר הזהיר לבל יגיעו השחקנים שאננים.

מתח רב שורר בין החלוץ הקמרוני פרנסיס קיויו לבין הבעלים דניאל יאמר. השחקן, שמצוי לאחרונה בכושר ירוד ואינו מרבה לשחק, שוחח עם יאמר. על פי עדויות עלו הטונים בשיחה, כשהחלוץ דרש לברר את מעמדו, לאור השמועות על שחרורו, חרף העובדה כי הוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה. יאמר הסביר לקיויו כי הוא אינו מתערב בשיקולים מקצועיים ושלח אותו לשוחח עם המאמן.

גורם בקבוצה התייחס לסוגיית קיויו: "מטבע הדברים, כל שחקן שלא משחק חש תסכול. ברור שקיויו מאוכזב, אבל אם יש לו טענות לגבי אי שיתופו הוא צריך להפנותם לעטר ולא לבעלים". באשר לעתידו של הקמרוני, נראה כי נתניה, שלא תמשיך את ההתקשרות עמו, תחפש עבורו קבוצה או תשלם לו פיצוי על הפרת חוזה. שחקן בקבוצה אמר על הקמרוני: "קיויו חשב שאם הוא מגיע מהבונדסליגה, מקומו אצל עטר מובטח. הוא לא משקיע באימונים ועושה טובה שהוא בכלל רץ. אם יש לו טענות שיפנה אותם רק לעצמו".

אגרונום הקבוצה נחרד ממצב הדשא

האגרונום של מכבי נתניה, שביקר השבוע בקופסא, נחרד ממצב הדשא, בעיקר באזור הרחבות. הוא הורה לקבוצה שלא לעלות עד תום העונה ליותר מאימון או משחק אחד ליום. בשל כך תצא בשבת קבוצת הנוער של המועדון לאשקלון שם היא תקיים את משחקה ה"ביתי" נגד ראשון לציון. המשחק ייערך ללא קהל, זאת לאחר פסיקתו של בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, בעקבות אירועי השלכת שקית השתן על קוון בחצי גמר גביע המדינה מול מכבי פתח תקוה.

בנתניה ממתינים בדריכות להחלטת ההתאחדות לגבי דרישתה לקיים דיון מחודש בבית הדין העליון בהרכב גדול יותר של דיינים. כזכור, לפני שבוע החליט בית הדין העליון לבטל את ההחלטה של בית הדין המשמעתי להשאיר את התוצאה (1:2 לנתניה) על כנה, וקבע קיום משחק חוזר. במידה ותתקבל תשובה שלילית יפגשו שוב קבוצות הנוער של נתניה ופתח תקוה למשחק חצי הגמר ביום רביעי הבא. גורם בנתניה אמר: "אנחנו מקווים שההתאחדות תתעשת ותחליט לקיים דיון מחודש. שם נוכל להציג את עמדתנו כדי לשנות את ההחלטה השערורייתית הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully